مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸:۴۶
کد خبر: ۹۹۶۴۸۷
حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان،گفت:حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر شنبه آئین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید علیرضا شمسی‌پور از ورزشکاران بنام استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، سردار فرجی فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و تنی چند از مسئولین استانی برگزار شد.

در خلال این مراسم محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوان استان همدان با تأکید بر اینکه شهدا راه را برای رسیدن به کمال و سعادت برای ما نمایان کرده‌اند، گفت: امروز همه ما در هر پست و مقام دنیوی که قرار داریم باید با نصب لعین قرار دادن سیره شهدای گران‌قدرمان همچون سرداران شهید حاج حسین همدانی، شهید شمسی‌پور و ... که جان خود را برای اعتلای جمهوری اسلامی نثار کردند نسبت به کمال خود و جامعه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: استان همدان دارای 8 هزار شهید گران‌قدر است که جامعه ورزشی نیز در دوران مختلف بنا به تکلیف در جبهه‌های حق علیه باطل در مصاف با دشمن جان شیرین خود را برای آبادانی و سربلندی ایران اسلامی هدیه کردند.

جهانشیر افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بنا به رسالت خود در حوزه فرهنگ نسبت به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان همدان هر آنچه در توان داشته باشد به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در سال گذشته از 15 مادر شهید گران‌قدر در استان تجلیل شد و در شهرستان‌های استان همدان نیز از خانواده شهدای ورزشکار نیز در برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تجلیل، سرکشی و دلجویی صورت گرفته است که امسال نیز این مهم قدرتمندتر از پیش توسط این‌جانب و روسای ادارات شهرستان‌ها در دستور کار قرارگرفته شده است.

گفتنی است این مراسم با توجه به لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و از طریق صفحات اجتماعی به‌صورت زنده به نمایش گذاشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز