از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرداری همدان تقدیر شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۴:۲۵
کد خبر: ۹۹۶۹۵۱
از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرداری همدان تقدیر شد
در اقدامی قابل تحسین در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان؛ از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرداری همدان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، با ابتکاری قابل تحسین در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از پیشکسوتان فوتبال شهرداری همدان تقدیر صورت گرفت.

 در این مراسم ابتدا پیشکسوتان به بیان انتقادات و پیشنهادات در حوزه ورزش پرداختند و حضور فردی ورزشی را در معاونت ورزش این سازمان غنیمت شمردند و خواستار حمایت بیشتر از رشته فوتبال و رشد این رشته ورزشی و تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شدند.

همچنین مربیان پیشکسوت باشگاه شهرداری همدان ضمن بیان اینکه باشگاه شهرداری همدان از پیشینه و سابقه بسیاری خوبی برخوردار است حضور عباس صوفی به عنوان یک شهردار ورزش دوست را برای همدان غنیمت شمردند و تحولات ورزش شهرداری همدان در دوران شهرداری صوفی را بسیار چشمگیر دانستند.

پیام حیدری معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این مراسم گفت: همواره اعتقاد داشته‌ام که پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجربیات آنها در تمامی زمینه‌ها استفاده کرد.

وی افزود: اگر امروز ما به پیشکسوتان بی تفاوت باشیم در آینده نیز جوانانی که بعد از ما خواهند آمد الگوبرداری خواهند کرد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال اقداماتی برای قدردانی بیشتر از پیشکسوتان شهرداری همدان هستیم، بیان کرد: می‌خواهیم یک فضای سبز کوچک در مجموعه معاونت ورزش سازمان ایجاد کنیم تا پیشکسوتان بتوانند هر روز برای گذران دقایقی و فعالیت در رشته‌های شطرنج و پینگ‌پنگ به آنجا مراجعه کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در اختیار قرار دادن چند سانس از سالن ورزشی معاونت ورزش برای پیشکسوتان نیز از جمله دیگر اقدامات ما خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم گرفتن راهکار از پیشکسوتان گفت: همواره آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات پیشکسوتان هستم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از محمدرضا حجتی، محمود کرمی، محمدرضا خانلر، محمد به گندم، محمود حسام، بهمن مسلمیان، محمود نفری، رحمت الله سنقری، مسعود زرینی به عنوان مربیان پیشکوست شهرداری همدان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی‌پور با تاکید شهردار همدان از فرزند ایشان مهدی شمسی‌پور نیز تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز