به همت موسسه آبشار مهربانی؛

۱۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان مریانجی توزیع شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۹:۱۰
کد خبر: ۹۹۸۱۶۶
۱۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان مریانجی توزیع شد
به همت موسسه آبشار مهربانی 120 بسته غذایی بین نیازمندان مریانجی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مجتبی دی آبادی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌ دیدگان از ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز اقتصاد و معیشت خیلی از خانواده‌ها براثر تأثیرات ویروس کرونا دچار مشکل شده است و می‌طلبد که همه مردن در هر جایگاهی که هستند به یاری این خانواده‌ها بشتابند.

وی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب فرمان برگزاری این رزمایش کمک مؤمنانه را صادر کردند و امروز خوشحالیم که در جای‌جای کشورمان به ندای رهبر لبیک گفته و همه خود را موظف کرده‌اند که بسته‌های معیشتی و حمایتی را به خانواده‌های نیازمندان برسانند.

دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج گفت: از همین رو ما در این مؤسسه که فعالیت خیرخواهانه دارد، در راستای سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مبنی بر طرح «همت جوانانه و کمک مؤمنانه» 120 بسته حمایتی رابین خانواده‌های تحت پوشش خود توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: توزیع این بسته‌ها دومرحله‌ای خواهد بود که در مرحله نخست 60 بسته غذایی شامل، برنج، گوشت و مرغ گرم، ماکارانی، روغن، رپ گوجه‌فرنگی، نان و... اهداشده است.

دی آبادی بیان کرد: در مرحله دوم این طرح نیز 60 خانوار دیگر نیز مشمول دریافت بسته حمایتی خواهند شد که به امید خداوند و همکاری خیرین گرامی درصدد هستیم تا قبل از فرارسیدن لیالی قدر، این مهم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: این مؤسسه در طول چهارساله فعالیت‌های خودش در راستای محرومت زدایی گام‌ برداشته است و کمک خیرین توانسته با توجه به اولویت‌بندی، مشکلات معیشتی خانوار تحت پوش خود ازجمله مایحتاج روزانه، جهیزیه و ازدواج، سیسمونی نوزاد و... راکمی برطرف سازد.

دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج خاطرنشان کرد: درراه کمک به نیازمندان کمک خیرین و همراهی و یاری مسئولان را انتظار داریم تا برنامه‌های از قبل تدوین‌شده خود را منصه ظهور برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز