رکسانا رازقیان:

بی صبرانه منتظر بازگشت به رودخانه و پیگیری تمریناتم هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۰۲۸۶
بی صبرانه منتظر بازگشت به رودخانه و پیگیری تمریناتم هستم
ملی پوش اسلالوم کشورمان گفت: مدتی که در کنار خانواده در خانه ماندم و تمریناتم را به این شکل دنبال کردم، انرژی و انگیزه بسیار زیادی در من ایجاد کرده و بی صبرانه منتظر بازگشت به رودخانه‌ها و پیگیری تمرینات با امید و نگاه مثبت به آینده در شرایط جدید هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رکسانا رازقیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص برنامههای تمرینیاش اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۸ در پیست سوادجان و ثبت سریعترین زمان در مسابقه کایاک اسلالوم و کسب مقام اول، با توجه اینکه دعوت و پذیرش یک کلوپ اروپایی برای تمرین را داشتم، تصمیم گرفتم تمریناتم را با جدیت در اسپانیا و زیر نظر مربی تا زمان مسابقات قهرمانی جهان دنبال کنم.

وی ادامه داد: در این مسیر و کلا در همه اردوها و تمریناتی که در پیستهای مطرح دنیا انجام دادم، پدرم به عنوان پشتیبان و اسپانسر حمایتم کرده و باید از زحمات او قدردانی کنم و بگویم که امیدوارم با کسب نتایج درخشان زحمات و حمایتهایش را جبران خواهم کرد.

رازقیان در خصوص حضورش در مسابقات جهانی بیان کرد: مجموعا نتایج مسابقات بین المللی در سال ۲۰۱۹ جایگاهم در رنکینگ منتشر شده فدراسیون جهانی قایقرانی در آسیا ارتقا پیدا کرد و بعد از چین، ژاپن و اختلافی ناچیز با قزاقستان قرار گرفتم و به کسب سهمیه المپیک امیدوار شدم.

وی افزود: پس از آن برای تمرین و آمادگی بیشتر برای کسب سهمیه المپیک در فروردین ۹۹ در کشور تایلند، بهمن ماه مجدد به کلوپ قایقرانی پو در فرانسه پیوستم و این شرایطی را برای من فراهم کرد که به همراه تیم فرانسه در پیست اسلالوم المپیکی ۲۰۲۴ در پاریس تمرین کوتاه مدتی را داشته باشم و یکی از بهترین خاطرات تمرینیام رقم بخورد.

رازقیان در خصوص لغو مسابقات انتخابی المپیک و بازگشت به ایران گفت: متاسفانه با شیوع بیماری کووید ۱۹ و تصمیم به قرنطینه و توقف کامل فعالیتهای ورزشی در فرانسه که منجر به محدود شدن پروازهای خارجی و حتی وسایل حمل و نقل بین شهری شده بود،  با توجه به نگرانی زیادی که برای خانواده به خصوص پدرم که در کادر درمانی سخت مشغول به کار بود، علیرغم سختی فراوان، با همکاری بی دریغ سفارت ایران در فرانسه و حمایت فدراسیون موفق شدم به ایران بازگردم و در کنار خانواده ام باشم.

 وی در خصوص تلاش کادر درمان و پزشکی در مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: دیدن از خود گذشتگی قهرمانانی که برای سلامت و آسایش زندگی مردم انگیزهی من برای تلاش را صد چندان کرده و حتما پس از پایان این شرایط با توان بیشتری تمرین خواهم کرد.

رازقیان در پایان گفت: اگرچه این روزها در حال تمرین در خانه هستم اما بی صبرانه منتظر بازگشت به رودخانهها و پیگیری تمریناتم در شرایط جدید و امید بیشتر برای آینده بهتری هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز