عبدالحمید احمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جامعه ورزش و جوانان پاسخ مثبتی به فراخوان کمک مومنانه داده است/ تا به حال بیش از ۲۱۶ هزار بسته حمایتی در استان‌های کشور توزیع کردیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۰۳۷۶
جامعه ورزش و جوانان پاسخ مثبتی به فراخوان کمک مومنانه داده است/ تا به حال بیش از ۲۱۶ هزار بسته حمایتی در استان‌های کشور توزیع کردیم
معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه بخش‌ها و اقشار مردم پای کار آمدند و جامعه ورزش و جوانان کشور هم پاسخ مثبتی به فراخوان کمک مومنانه داده است.

به گزاری گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در خصوص مشارکت جامعه ورزش در فراخوان کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اقشاری از  جامعه تحت فشار قرار گرفتند و به نحوی نیاز به کمک دارند. همه بخش‌ها و اقشار مردم پای کار آمدند و جامعه ورزش و جوانان کشور هم پاسخ مثبتی به فراخوان کمک مومنانه داده است. خوشبختانه ما شاهد یک همدلی بسیار خوب بین ورزشکاران، بخش‌های مختلف وزرشی کشورمان و حوزه جوانان کشور در رزمایش کمک مومنانه هستیم.

وی افزود: پیش از ماه مبارک رمضان در جهت تولید مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن، همچنین ماسک و سایر اقلام بهداشتی کارهای بسیار خوبی انجام شد و به بخش‌های محروم و نیازمند این اقلام را رسانند. همچنین بحث کمک‌های خیرخواهانه در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم توسط قهرمانان و پهلوانان ورزشی ما و بخش‌های  مختلف ورزش کشور صورت گرفت.

احمدی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان هم یک حرمت گسترده‌ای هم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان کشورمان شاهد بودیم. اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها، هیات‌های ورزشی، سمن‌های جوانان آمدند پای کار تا همین امروز که نیمه ماه مبارک رمضان است بیش از 216 هزار بسته حمایتی را در استان‌های کشور جمع‌آوری و توزیع کردیم که عدد قابل توجهی است. امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان این عدد به 350 هزار بسته حمایتی برسد.

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و بعد از آن هم بسته به شرایط کرونا و نیازی که وجود دارد همچنان بخش‌های مختلف ورزش و جوانان همراه خواهند بود و امیدواریم قدم کوچکی باشد در جهت دستگیری از نیازمندان و توجه به نیازهای قشر محروم و نیازمند جامعه و جامعه ورزش هم از این طریق همراهی خود را با فراخوان مقام معظم رهبری نشان داده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز