محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واگذاری استقلال و پرسپولیس باعث رسیدگی بیشتر به سایر رشته‌ها می‌شود/ قانون حق پخش توسعه ورزش را درپی دارد/ قوه قضاییه باید به بحث دلالی‌ها ورود کند

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۱:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹۹
واگذاری استقلال و پرسپولیس باعث رسیدگی بیشتر به سایر رشته‌ها می‌شود/ قانون حق پخش توسعه ورزش را درپی دارد/ قوه قضاییه باید به بحث دلالی‌ها ورود کند
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با واگذاری استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش با فراغ بال بیشتر در جهت رشد و شکوفایی حداکثری سایر رشته‌ها قدم بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدحسین فرهنگی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز درباره موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به خبرنگار برنا گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی می‌تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد. از جمله اینکه وزارتخانه، شخص وزیر و معاونانش که مشکلات این دو تیم و هیات مدیره های آنها زمان زیادی از آنها را برای سامان دادن  امور آنها می گیرد. با این واگذاری وزارت ورزش با فراغ بال بیشتر در جهت رشد و شکوفایی حداکثری سایر رشته ها قدم بردارد و البته بهتر می تواند به وظایف وزارتخانه های خود عمل کند و واقعاً در شان وزارت ورزش و جوانان نیست که تیمداری کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون نامه وزیر ورزش به وزیر اطلاعات و درباره بحث دلالی اظهار کرد: به نظر من باید پیش از این با قدرت با این موضوع برخورد می شد. به هر حال علاوه بر ورود وزارت اطلاعات خود وزارت ورزش در این باره نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و اگر نیاز به برخورد قهری باشد، بی‌تردید قوه قضاییه نیز مقتدرانه با این قضیه برخورد خواهد کرد. امیدوارم این موضوع برای همیشه از فوتبال ایران رخت بندد و دیگر شاهد پدیده دلالی در فوتبال و فساد در این رشته نباشیم.

عضو هیات رییسه مجلس  در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که مسابقات لیگ برتر برگزار شود، گفت: به هرحال ما باید به سراغ همزیستی با طبیعت برویم. به نظرم می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی مسابقات برگزار شود. البته این موضوع برمی‌گردد به این که تا چه حد بتوانیم روند بیماری را در کنترل خود نگه داریم و اینکه امکانات ما توانایی برگزاری مسابقات را دارد.

عضو فراکسیون ورزش در پایان با اشاره به قانون حق پخش خاطرنشان کرد: امیدوارم این قانون به صورت صحیح اجرا شود و بتواند در عمل کمک مناسبی به توسعه ورزش حرفه ای باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز