مرتضی فنونی‌زاده:

باید در مقابله با کرونا صبور بود/ ابطحی در راستای حمایت از پیشکسوتان پیگیری‌های مناسبی داشته است

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹۱
باید در مقابله با کرونا صبور بود/ ابطحی در راستای حمایت از  پیشکسوتان پیگیری‌های مناسبی داشته است
پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی و بحران کرونا ما نیز مانند سایر مردم برنامه‌ها و امورات معمول زندگیمان چون تمرین و باشگاه رفتن تعطیل و مختل شده است. به هرحال باید صبور بود تا این دوران تمام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در خصوص برگزاری لیگ برتر گفت: از نظر من برگزاری ادامه لیگ از این دید که تکلیف قهرمان را عادلانه مشخص می‌کند خوب است ولی قطعا در این شرایط باید بسیار احتیاط کرد و آسیب را به حداقل رساند.

وی با تشکر از صندوق حمایت بابت پیگیری احوال پیشکسوتان به ویژه در این روزها گفت: ورزشکاران ملی در دوران حرفه‌ای خود تمام تلاششان را برای اعتلای نام کشور داشته‌اند بنابراین زمانی که این دوران تمام می‌شود نیاز به حمایت‌های مادی و معنوی دارند که به نوعی پاسداشت تلاش‌های آن‌ها در سنین اوجشان است.

فنونی زاده با بیان اینکه نقش مهم و حساس صندوق در حمایت از ورزشکاران در دوران بازنشستگی‌ شان مشهود است، ادامه داد: بی شک ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت در زمان پذیرفتن این مهم از مسئولیت ذاتی صندوق به خوبی باخبر بوده و تاکنون در راستای حمایت از این قشر پیگیری‌های مناسبی داشته است. سال گذشته صندوق برنامه‌های خوبی داشت که تداوم آن‌ها از نقاط مثبتش بوده و امیدواریم امسال نیز با پایان بحران کرونا همچنان شاهد اجرای دوباره این برنامه‌ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز