علی محمدیاری:

خوشبختانه سلامتی‌ام را بدست آوردم/ رئیس فدراسیون پیگیر روند درمانی‌ام بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۰۵۱۶
خوشبختانه سلامتی‌ام را بدست آوردم/ رئیس فدراسیون پیگیر روند درمانی‌ام بود
ورزشکار پارادوومیدانی گفت: با رعایت دستورات پزشکان، سلامتی‌ام را مجدد بدست آوردم و حال عمومی‌ام خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی محمدیاری ورزشکار پارادوومیدانی در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: با اعلام نتیجه مثبت تست کرونا من، همسر و فرزندم و پیگیری‌های مسئولان فدراسیون، روند درمانی را در بیمارستان آغاز کردیم.

وی ادامه داد: پس از آن که شرایطم بهتر شد درقرنطینه خانگی، درمان‌ام را ادامه دادم و ضمن مصرف داروها، از نظر غذایی نیز از خوردن مواد چرب و سرخ کردنی خودداری کردم و با تغذیه سالم به روند بهبودم کمک کردم.

محمدیاری افزود: خوشبختانه و با لطف خداوند و رعایت دستورات پزشکی سلامتی‌ام را مجدد بدست آوردم و خانواده‌ام نیز در سلامتی کامل به سر می‌برند. از مردم می‌خواهم که با رعایت دستورات ستاد مبارزه با بیماری کرونا و با ماندن در خانه به حفظ سلامتی‌شان و نیز کاهش انتقال این ویروس کمک کنند.

وی عنوان کرد: از اسبقیان رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که در این مدت با تماس‌های متعدد پیگیر روند درمانی‌ام بودند و با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دادند توانستم درمانم را بهتر انجام دهم.

ورزشکار پارادوومیدانی گفت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از کشور دور شود تا با مناسب شدن شرایط، ورزشکاران بتوانند با حضور در باشگاه‌ها و اردوها، تمرینات خود را به شکل حرفه‌ای تری پیگیری کنند و آماده رقابت‌های آینده شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز