علیرضا امیریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قرار بود ۲۵ تا ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود/ انصاری‌فرد نسبت به ما کم‌ لطف شده بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۱:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۰۷۱۶
قرار بود ۲۵ تا ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود/ انصاری‌فرد نسبت به ما کم‌ لطف شده بود
سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس گفت: قرار بود 25 تا 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود که متاسفانه نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا امیریان، سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس، در خصوص پرداخت قراردادهای فصل جاری بازیکنان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ابتدا شرایط تیم خیلی خوب بود و انصاری‌فرد از تیم بازدید می‌کرد اما رفته رفته این حضور کم رنگ شد و نسبت به ما کم لطف بود. پس از آن هم که مسائل زیادی در باشگاه به وجود آمد. تیم پرسپولیس اولین دوره‌ای بود که در لیگ برتر واترپلو شرکت کرده بود، بسیار خوش درخشید و همه تیم‌ها را شکست داد. تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان همه در گروه ما بودند اما توانستیم با نتایج خوب شکست‌شان دهیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این فصل واقعا عملکرد مطلوبی داشتند اما مسائل مالی برای باشگاه پیش آمد. هرچند لباس، توپ و وسایل لازم را در اختیار ما گذاشتند. قرار بود 25 تا 30 درصد مبلغ قراردادها پرداخت شود که متاسفانه نشد اما هنوز بازی‌ها و فصل به پایان نرسیده است.

امیریان اظهار کرد: سرپرست تیم دائما به باشگاه مراجعه می‌کند و با مسئولین گفتگوهایی دارند اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. بازیکنان هم نگران هستند، زندگی آن‌ها به این قراردادها بستگی دارد. امیدوارم این پرداخت‌ها صورت بگیرد، ما همه منتظریم تا ببینیم مسابقات کی دوباره شروع خواهد شد. در حال حاضر باتوجه به شیوع ویروس کرونا استخرها تعطیل هستند و بازیکنان تمرینات هوازی و بدنسازی خود را در منزل دنبال می‌کنند اما نمی‌توانند به استخر بروند و کارهای تاکتیکی انجام دهند.

سرمربی تیم واترپلو پرسپولیس در پایان گفت: قراردادهای بازیکنان نسبت به رشته‌ خودمان بد نبود اما اگر بخواهیم با قرارداد فوتبالیست‌ها مقایسه کنیم، جمع مبلغ قرارداد تمام بازیکنان واترپلو حتی به اندازه یک بازیکن دسته چهارم فوتبال هم نمی‌شود. فعلا استخرها تعطیل است و مسابقات لغو شده، ابتدا باید منتظر بمانیم تا استخرها باز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز