سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جامعه ورزش کشور همواره در گرفتاری‌ها پیش قدم بوده است/ کمک به هم نوع وظیفه هر مسلمانی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۲:۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۱۴۳۴
جامعه ورزش کشور همواره در گرفتاری‌ها پیش قدم بوده است/ کمک به هم نوع وظیفه هر مسلمانی است
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: جامعه ورزش کشور همواره پیش قدم بوده در خصوص گرفتاری‌هایی که پیش آمده مانند سیل و زلزله.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص حضور جامعه ورزش در پویش کمک مومنانه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: خداراشکر می‌کنم که به اتفاق جمعی از همکاران فدراسیون و همچنین جهان پهلوان حسین رضازاده رییس انجمن پاراوزنه برداری کشورمان در این امر بسیار ارزشمند و مقدس شرکت کردیم. بسیج همواره در مسائل خیر پیش قدم بوده و در راستایی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به افراد بی‌بضاعت مخصوصا افرادی که در این شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا از کار بی کار شدند و مشکلات مالی و مادی تهدیدشان کرده، بسیج به ویژه بسیج ورزش کشور پیش گام شده است.

وی افرود: این مراسم از سوی تربیت بدنی سازمان بسیج سپاه تهران هماهنگ شده و ما هم به اتفاق حضور پیدا کردیم. هم فدراسیون از طریق کمک‌های مردمی به این برنامه کمک کرده است و هم در این مراسم اعلام آمادگی کردیم که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هم فرمان مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی در خصوص کمک و انفاق به طبقه کم درآمد را انشاالله داشته باشیم.

اسبقیان گفت: جامعه ورزش همواره پیش قدم بوده در خصوص گرفتاری‌هایی که پیش آمده مانند سیل و زلزله. قهرمانان ما همیشه پیش قدم و پیش گام بودند، وزارت ورزش، مرکز بسیج وزارت و معاونت فرهنگی با دستور وزیر محترم در این امر خیر شرکت کردند و در برنامه‌های مختلفی هم حضور داشتند. این از وظایف یک مسلمان است که کمک به هم نوعان خود را در شرایط سخت در دستور کار قرار دهد، به ویژه ماه مبارک رمضان که ماه رحمت، مغفرت، بخشش، مهربانی و ایثار است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز