مهدی عطار اشرفی:

المپیک ۲۰۲۰ برگزار نخواهد شد/ برگزاری مراسم‌های صندوق کار نو و زیبایی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۱۶۰۷
المپیک ۲۰۲۰ برگزار نخواهد شد/ برگزاری مراسم‌های صندوق کار نو و زیبایی بود
پیشکسوت وزنه‌برداری و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 1974 تهران معتقد است با وضعیتی که کرونا برای مردم جهان ایجاد کرده است ممکن است اصلا المپیک 2020 برگزار نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مهدی عطار اشرفی پیشکسوت وزنه‌برداری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درمورد تعویق المپیک و تبعات آن گفت: المپیک یک مساله بین‌المللی و جهانی است. وضعیت سفید و قرمز ندارد. باید همه چیز روی حساب و کتاب باشد، تا همین لحظه معتقدم که المپیک 2020 برگزار نخواهد شد و حتی در یک سال آینده نیز برگزار نمی‌شود و به المپیک 2024 وصل می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهم‌تر است. همین قهرمان دوومیدانی، احسان حدادی اصلا فکرش را می‌کرد که درگیر چنین ویروسی شود و بابت آن کلی سختی بکشد؟! امیدوارم آوردگاهای مهم جهانی در شرایط سالم و به دور از هر خطری برگزار شود.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 1974درباره شرایط حال حاضر خود بیان داشت: من و خانواده‌‌ام درحال حاضر با شرایطی کرونا برای مردم ایجاد کرده است کنار می‌آییم و تا آن‌جا که مقدور است مسائل بهداشتی و نظافت را رعایت می‌کنیم. از همان اوایل که کرونا شروع شد ما درگیر یک جابه جایی منزل بودیم و چاره‌ای نداشتیم، ولی خوب خداوند کمک کرد و تا این لحظه من و خانواده‌ام سلامت هستیم.

وی همچنین گفت: این ویروس به هرحال گریبان همه را می‌گیرد، حالا چه خوشمان بیاید و چه نه، در بعضی‌ها به صورت خفیف و در بعضی‌ها نیز به صورت شدید خود را نشان می‌‎دهد. اما تنها چاره کار رعایت بهداشت، حفاظت خانگی و دور شدن از تجمعات است.

عطار اشرفی در پایان با بیان این که صندوق حمایت همیشه به فکر پیشکسوتان و قهرمانان است اظهار داشت: مراسم‌هایی که سال گذشته توسط صندوق برگزار شد واقعا کار نو و زیبایی بود که بعد از آن، هرجا که مصاحبه کردم از مدیرعامل صندوق ابطحی از این بابت خیلی تشکر کردم. برای روحیه پیشکسوتان و قهرمانان واقعا این رخدادها بسیار خوب است و ماندگار می‌شود. امیدوارم این ویروس منحوس ازبین برود تا مراسم‌های صندوق دوباره ادامه یابد.

مهدی عطاراشرفی، وزنه‌بردار قهرمان مازندرانی در سه دوره مسابقات وزنه‌برداری ارتش‌های جهان(1976)، (1977) و ( 1978) و نهمین وزنه‌بردار المپیک مونترال کانادا (1976) حضور داشت. وی در سال 1327 در شهر آستانه اشرفیه به دنیا آمد و از 17 سالگی فعالیت در رشته‌ی وزنه‌برداری را آغاز کرد. در سال 1350 به عضویت تیم ملی وزنه‌برداری درآمد و 9 سال زیر نظر مرحوم نامجو عضو ثابت تیم ملی وزنه‌برداری شد. از سال 1358 به عنوان مربی، هدایت تیم ملی وزنه‌برداری را بر عهده داشت و تا سال 1365 در پست مربی تیم فعالیت کرد و پس از آن برای همیشه از وزنه و وزنه‌برداری کناره‌گیری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز