محمدجواد معنوی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دو پیشنهاد خارجی از ایتالیا و لهستان دارم/ درباره رفتن کولاکوویچ نمی‌توانم نظری بدهم/ تعویق المپیک تنها مختص ایران نیست

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۱۸۱۸
دو پیشنهاد خارجی از ایتالیا و لهستان دارم/ درباره رفتن کولاکوویچ نمی‌توانم نظری بدهم/ تعویق المپیک تنها مختص ایران نیست
دریافت کننده تیم‌ملی والیبال گفت: تعویق المپیک هم که صرفا مخصوصا ایران نیست و شرایط برای همه یکسان است ولی برای والیبال ایران هم جنبه منفی دارد و هم مثبت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت‌کننده تیم‌ ملی والیبال، درباره پیشنهاد سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مانند سال گذشته از چند تیم ایرانی و چند تیم خارجی از کشورهای لهستان و ایتالیا پیشنهاد دارم که از تیم‌های ایرانی سپاهان هم جزوشان است ولی فعلا در حال بررسی گزینه‌ها هستم. سال قبل هم از تیم‌های ایرانی و هم از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشتم که در نهایت سایپا را انتخاب کردم و از حضورم در این تیم رضایت کامل را داشتم.

او درباره احتمال برگزاری فصل جدید لیگ برتر از شهریورماه گفت: فدراسیون و دست اندرکاران این بخش نسبت به شرایط حال حاضر و مسابقاتی که والیبال در پیش دارد، اطلاعات و آگاهی لازم را دارند و بهتر می‌توانند در این رابطه تصمیم‌گیری کنند. به عنوان یک بازیکن معتقدم چون مدتی است که همه مسابقات و اردوها تعطیل است با زود شروع شدن لیگ می‌توانیم سریع تر آمادگی از دست رفته در این مدت را جبران کنیم.

معنوی‌نژاد درخصوص تعویق یک‌ساله المپیک 2020 توکیو و رفتن کولاکوویچ توضیح داد: به هر جهت کرونا ویروس یک بیماری جهانی بود که باعث به وجود آمدن چنین شرایطی در همه کشورها شد. تعویق المپیک هم که صرفا مخصوصا ایران نیست و شرایط برای همه یکسان است ولی برای والیبال ایران هم جنبه منفی دارد و هم مثبت، برای مثال برای بازیکنان جوانی مانند من خیلی خوب شد چون یک‌سال بیشتر تمرین می‌کنم، یک‌سال بیشتر بازی خواهم کرد و در مجموع یک‌سال بیشتر به تجربه من اضافه خواهد شد. درخصوص رفتن کولاکوویچ هم به عنوان بازیکن نمی‌توانم نظری بدهم چون در حیطه وظایفم من نیست و قطعا مسئولان فدراسیون باید در این رابطه صحبت کنند.

معنوی‌نژاد در پایان درباره نحوه تمریناتش در روزهای قرنطینه بیان کرد: به هر حال شرایط در خانه محدود است و اصلا تمرین توپی را نمی‌شود انجام داد اما یکسری تمرینات مانند بدنسازی و... را به صورت انفرادی انجام می‌دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز