طی نامه‌ای از سوی سردار قاسمی عنوان شد؛

قدردانی بیش از ۱۵۰۰ نفر از یادگاران شهدا، جانبازان و ایثارگران از وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۱۸۹۹
قدردانی بیش از ۱۵۰۰ نفر از یادگاران شهدا، جانبازان و ایثارگران از وزیر ورزش و جوانان
بیش از 1500 نفر از یادگاران، شهدا، جانبازان و ایثارگران ورزات ورزش و جوانان از مسعود سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش و جوانان به جهت پاسداشت و صیانت از جایگاه ایثارگران و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزش و جوانان قدردانی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، مراتب تقدیر و تشکر جامعه ایثارگران ورزش و جوانان کل کشور، از تلاش ­ها و پیگیری ­های دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان را به ایشان تقدیم کرد.

ایثارگران

متن نامه به این شرح است:

گسترش سنت و سیره مجاهدت در راه خدا تنها به شجاعت آن که جان به کف می­ گیرد و در این راه قدم می­ گذارد، وابسته نیست. بلکه همت و اراده دیگران را نیز با حمایت از این ایثارگری­ ها طلب می کند تا بدین ترتیب پاسدار این میراث گرانقدر بوده و شکرانه آن را به جای آورده باشند.

بی­گمان یکی از افتخارات ارزشمند و ماندگار مسئولین ورزش و جوانان و مجموعه­ های تابعه، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین صیانت از جایگاه ایثارگران و یادگاران آنان می ­باشد که تحقق این رسالت مهم، مرهون ایمان و اعتقاد قلبی و عملی شما بزرگواران در پیروی از منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام (ره) و مقام معظم رهبری برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای همیشه جاودان، جانبازان و آزادگان سرافراز و رزمندگان جان بر کف بوده است.

با کمال سپاس افتخار داریم اعلام کنیم جامعه ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و مجموعه­ های تابعه متشکل از بیش 1500 ایثارگر طی نامه ­هایی جداگانه از الطاف و تلاش ­های ارزشمند و ماندگار حضرت­عالی، معاونین، مدیران کل ستادی و استان ­ها و روسای فدراسیون­ های ورزشی به جهت پاسداشت و صیانت از جایگاه ایثارگران و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزش و جوانان، تشکر و قدرشناسی به عمل آورده­اند که به پیوست تقدیم حضور می­ شود.

یقینا این همه ابراز لطف از سوی جامعه ایثارگران، بیانگر دغدغه­ مندی حضرت­عالی در حوزه ایثار و شهادت و تکریم شأن و منزلت این عزیزان می­باشد. ما نیز به مصداق آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» در برابر اندیشه­ های والای جناب­عالی، معاونین و مدیران گرانقدر ورزش و جوانان سر تعظیم فرود آورده و دعاگوی وجود شریفتان هستیم.

از درگاه خداوند منان برای همه خادمین به اسلام و ورزش توفیق روزافزون مسئلت داریم.

سید قاسم قاسمی

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز