حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شروع مسابقات لیگ شادابی را به جامعه تزریق می‌کند/ کادر پزشکی باشگاه‌ها نقش محوری دارند/ باید این کادر برای آغاز دوباره لیگ تقویت شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۲۲۴۱
شروع مسابقات لیگ شادابی را به جامعه تزریق می‌کند/ کادر پزشکی باشگاه‌ها نقش محوری دارند/ باید این کادر برای آغاز دوباره لیگ تقویت شود
سرمربی سابق پرسپولیس نقش کادر پزشکی باشگاه‌ها در صورت آغاز تمرینات و شروع مسابقات را محوری عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره موضوع  آغاز احتمالی تمرینات باشگاه ها در هفته پیش رو به خبرنگار برنا گفت: موضوع اصلی درباره ادامه رقابت ها و به قول معروف داغ شدن تنور رقابت های لیگ این است که بدانیم  سلامتی اهمیت بسیار بالایی دارد و برگزاری لیگ نباید منافاتی با این موضوع داشته باشد.

وی افزود: مهمتر بحث در حال حاضر به نظر من این است که بدانیم؛ وظیفه کادر پزشکی باشگاه ها بسیار مهم و حیاتی و محوری است. باید باشگاه‌ها در این باره از چند پزشک یا پیراپزشک کمک بگیرند و رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های آن نیز بسیار اهمیت دارد. اینکه بازیکنان در باشگاه‌ها تست شوند، رعایت موارد بهداشتی در طول تمرین و بعد از آن درون اردو به بازیکنان آموزش و البته یادآوری شود تا در ذهن آنها نهادینه شود و از این دست مسائل همه این موارد نیازمند کادر پزشکی مجرب در باشگاه ها است که خدا را شکر  وجود دارند اما بحث این است که آنها باید برای این دوران  نهایت دقت را به کار ببرند و البته اگر نیاز است وزارت ورزش و جوانان از وزارت بهداشت در این باره کمک بیشتری بگیرد. من پیشنهاد می‌کنم نظارت بر تمرینات نیز از سوی دو وزارت خانه صورت بگیرد تا کیفیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حداکثر ظرفیت باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد : امیدوارم مسابقات هر چه زودتر از سر گرفته شود و بحث کرونا نیز در کشور ما به بهترین شکل پایان برسد. سلامتی نکته بسیار مهمی است و من فکر می‌کنم با آغاز مسابقات فوتبال می توانیم شادابی را به جامعه تزریق کنیم و همین شادابی در سلامتی و نشاط اجتماعی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد به هرحال امیدوارم تیم ها بتوانند در یک شرایط خوب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز