مهدی جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخی مربیان در صفحات مجازی با رزومه کذب خود را معرفی می‌کنند/ کسانی که مدعی هستند، باید یک جایی خروجی داشته باشند

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۲۲۴۳
برخی مربیان در صفحات مجازی با رزومه کذب خود را معرفی می‌کنند/ کسانی که مدعی هستند، باید یک جایی خروجی داشته باشند
کارشناس کاراته گفت: یک عده در صفحات مجازی با رزومه کذایی خودشان را معرفی می‌کنند و برای مردم برنامه تمرینی می‌نویسند. در این شرایط ممکن است این برنامه‌ها کاملا علمی و درست نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی جعفری مربی کاراته کشورمان در خصوص فعالیت مربیان مجازی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: صحبت‌هایی در این رابطه نیز داشتیم که ممکن است که باتوجه به شرایط کنونی در دنیا و خانه‌نشینی مردم متاسفانه افرادی سوءاستفاده کنند اما خداراشکر هر کدام از مربیانی که فعال و فنی هستند و کار می‌کنند، زیر مجموعه‌هایی را دارند که معمولا از آن مربی پیروی می‌کنند تا یک شخص غریبه. یعنی شاگردهایی را دارند که مدت زیادی با آن‌ها کار کنند، همین موضوع برای آن‌ها تبلیغ محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی از افراد شاخص هم در صفحات خودشان تمریناتی را طراحی می‌کنند که اکثر مردم آن‌ها را می‌شناسند، حالا آن‌ها یا سابقه ورزشی درخشانی در گذشته داشتند یا شاگردان مطرحی بین قهرمانان کشورمان دارند و در صفحات شخصی خود برنامه‌های تمرینی را برای مردم تجویز می‌کنند

جعفری اظهار داشت: این افراد مشکل‌ساز نیستند اما یک عده در صفحات مجازی با رزومه کذایی خودشان را معرفی می‌کنند و برای مردم برنامه تمرینی می‌نویسند. در این شرایط ممکن است این برنامه‌ها کاملا علمی و درست نباشد. الان بیشتر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند اما پیش از این در گروه‌های تلگرامی، فعالیت داشتند.

وی اضافه کرد: اگر این مربیان انقدر با علم، دانش و اهل فن هستند، چرا خروجی ندارند؟ یعنی چرا شاگردان آن‌ها آنقدر که باید موفق عمل نکردند. من بارها و بارها با شاگردان این‌ها مواجه شدم و گلایه داشتند که چرا نتیجه نمی‌گیرند و چرا خروجی ندارند چه در علم تمرین و چه در بحث رشته تخصصی خودشان. کسانی که انقدر مدعی هستند، باید یک جایی خروجی هم داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز