رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردوها و تمرینات قایقرانی پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود/ تاریخ جدید مسابقات کاپ آسیایی هنوز ابلاغ نشده است

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۱:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶۱
اردوها و تمرینات قایقرانی پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود/ تاریخ جدید مسابقات کاپ آسیایی هنوز ابلاغ نشده است
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: طبق برنامه جدید پس از پایان ماه رمضان تمرینات و اردوها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره 13 خود از آغاز فعالیت‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور خبر داد. پیرو این ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.

رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی، درباره برنامه‌های این فدراسیون جهت از سرگیری اردوها و مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: برنامه تمرین‌ها و اردوها از ماه‌ها قبل آماده بود اما به دلیل مشخص نبودن تاریخ دقیق مسابقات و شروع اردوها دچار تغییراتی شد. طبق برنامه جدید پس از پایان ماه مبارک رمضان تمرینات و اردوها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر خواهیم گرفت.

او اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک‌ترین مسابقاتی که در پیش خواهیم داشت رقابت‌های کاپ آسیا و مسابقات جهانی خواهد بود که مهرماه و آبان سال جاری برگزار خواهد شد اما این تاریخ فقط توسط فدراسیون جهانی به فدراسیون‌ها ابلاغ شده ولی به دلیل شرایط موجود قطعی شده نیست. به هر جهت ما تمرینات‌مان را در رشته‌های مختلف مانند روئینگ، آب‌های آرام و ... آغاز خواهیم کرد تا به امید خدا بتوانیم در این فرصتی که در پیش داریم دوباره ورزشکاران را به اوج آمادگی برسانیم و حضورمان در المپیک را قطعی کنیم.

نظر شما