غلامرضا شعبانی‌بهار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حمایت کلی و عمومی از ورزشکاران طلایی صورت می‌گیرد/ نعمتی به مربی خارجی نیاز دارد/ برای او اردوهای مناسب را برپا خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۶:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۷۵
حمایت کلی و عمومی از ورزشکاران طلایی صورت می‌گیرد/ نعمتی به مربی خارجی نیاز دارد/ برای او اردوهای مناسب را برپا خواهیم کرد
رییس فدراسیون تیروکمان گفت: قرار شد برای زهرا نعمتی طبق شرایطی ویژه، اردو‌های داخلی و خارجی با پیشنهاد ما و تصویب کمیته برپا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیروکمان کشورمان درخصوص ایجاد شرایط ویژه برای زهرا نعمتی، کماندار تیم ملی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در تاریخ 26 فروردین سال 99 جلسه ستاد بازی‌های پاراالمپیک 2020 و پاراآسیایی 2022 را در محل کمیته ملی پاراالمپیک داشتیم و مصوبات زیادی برای کسانی که شرایط کسب مدال دارند، مشخص و تصویب شد. برای رشته‌هایی که عمدتا طلایی هستند مثل وزنه‌برداری، دوومیدانی، تیراندازی و تیروکمان این صحبت‌ها صورت گرفت. یکی از بحث‌های جدی درباره زهرا نعمتی بود که در ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌ها کسب مدال را برای او محاسبه کردند. 

وی افزود: برای اینکه این موضوع محقق شود و نعمتی بتواند در بازی‌های 2020 و 2022 مثل گذشته افتخار آفرینی کند، درخصوص چند مورد برای او تصمیم‌گیری شد و با نظر مثبت اعضا به خصوص کمیته ملی پاراامپیک اتفاق افتاد. قرار شد یک حمایت کلی و عمومی از قبیل حقوق و مزایا به صورت ماهانه برای ورزشکاران طلایی در نظر بگیرند.

شعبانی‌بهار گفت: بحث انتخاب مربی خارجی بود، نعمتی الان مربی عمومی دارد اما طبق صحبتی که با او داشتیم، گفت که مربی اختصاصی می‌خواهد. ما این موضوع را به کمیته پاراالمپیک گزارش کردیم و صحبت‌هایی انجام شد. در جلسه به تصویب رسید که با مشورت نعمتی، فدراسیون و کمیته یک فرد مناسب را به عنوان مربی خارجی داشته باشیم. در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم اما اکثرا در این شرایط نمی‌توانند اطمینان بدهند اما پیش زمینه‌ای آماده کردیم تا با عادی شدن شرایط، یک فرد مناسبی که بتواند جوابگوی نیازهای مهارتی و روانی نعمتی باشد را پیدا کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: قرار شد برای نعمتی طبق شرایطی ویژه، اردو‌های داخلی و خارجی با پیشنهاد ما و تصویب کمیته برپا شود. اگر هم یک رویداد خارج از مسابقات روتین وجود داشته باشد و مربی نعمتی تشخیص دهد که می‌تواند در افزایش مهارت‌های او موثر باشد، با مصوبه ستاد حضور پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز