سرخ‌پوشان روی استوکس قلم‌ قرمز کشیدند؛

اولویت خارجی‌های یحیی و پرسپولیس مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۹۸
اولویت خارجی‌های یحیی و پرسپولیس مشخص شدند
سرمربی پرسپولیس نیز قلم قرمز خود را روی اسم آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط این تیم کشیده است تا مهاجم پرحاشیه پس از حضور کوتاه مدت در این تیم شانسی برای ماندن نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرخ ها قصد تمدید قرارداد با بشار رسن را دارند و حاضر هستند قرارداد ارزی او را افزایش دهند تا هافبک تیم ملی عراق را به تمدید قرارداد ترغیب کنند.

بوژیدار رادشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس قرارداد خود را برای سه فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد تا خیال این تیم را در نبود علیرضا بیرانوند بابت ترانسفر به بلژیک راحت کند.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس قلم قرمز خود را روی اسم آنتونی استوکس، مهاجم بی انضباط این تیم کشیده تا مهاجم ایرلندی پرحاشیه سرخ ها پس از حضور کوتاه مدت در این تیم شانسی برای ماندن نداشته باشد.

کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست با وجود عدم گلزنی برای سرخ ها باعث رضایت نسبی کادر فنی این تیم شده بود. با این حال تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد تا اوساگونا به کشور خود بازگردد.

احتمال ادامه همکاری او با پرسپولیس به ترانسفر احتمالی برخی بازیکنان این تیم نظیر علی علیپور نیز مربوط است. در صورتیکه سرخ ها بازیکنی را در خط حمله خود نتوانند به خدمت بگیرند شانس اوساگونا برای ماندن در این تیم زنده می شود در غیر اینصورت جایی در لیست بازیکنان فصل آینده گل محمدی نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز