ساراسادات خادم‌الشریعه:

بهترین‌های دنیا در مسابقات آنلاین فیده حضور دارند/ دلیلی نمی‌دیدم که در تیم ملی حضور نداشته باشم

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲۶
بهترین‌های دنیا در مسابقات آنلاین فیده حضور دارند/ دلیلی نمی‌دیدم که در تیم ملی حضور نداشته باشم
بانوی شطرنج‌باز ایران گفت: مشکلی که من داشتم با فدراسیون قبلی بود و به همین خاطر هم در برهه‌ای تصمیم گرفتم که از تیم ملی خداحافظی کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، ساراسادات خادم‌الشریعه، بانوی شطرنج‌باز کشورمان با حضور در فدراسیون و دیدار با فرهاد نیکوخصال آمادگی خود را برای حضور در تیم ملی اعلام کرد.

خادم‌الشریعه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به دیدارش با سرپرست جدید فدراسیون و همچنین عزم جدی‌اش برای حضور در تیم ملی اظهار داشت: مشکلی که من داشتم با فدراسیون قبلی بود و به همین خاطر هم در برهه‌ای تصمیم گرفتم که از تیم ملی خداحافظی کنم. بعد از اینکه تغییر و تحولاتی در فدراسیون افتاد و صحبت‌هایی که داشتیم دوباره به فدراسیون آمدم بعد از گفتگو با نیکوخصال علاقه خودم را برای حضور در تیم ملی عنوان کردم. خیلی خوشحالم از تغییرات جدید فدراسیون چون نه تنها من بلکه تعدادی دیگری از شطرنج‌بازان نیز بابت این تغییرات ابراز رضایت دارند. 

وی در ادامه افزود: با توجه به این تحولات جدید فدراسیون دلیلی نمی‌دیدم که در تیم ملی حضور نداشته باشم. من از ابتدا نیز این موضوع را گفتم بودم که به هیچ عنوان نمی‌خواستم فدراسیون و کشورم را عوض کنم و تنها نمی‌خواستم مسابقاتی که از سوی فدراسیون قبل اعزام می‌شویم را حضور داشته باشم. 

بانوی شطرنج‌باز کشورمان در پاسخ به این سوال که از لحاظ آمادگی برای حضور در تیم ملی در چه وضعیتی قرار دارد و در این مدت تمرینات را به صورت منظم انجام داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: شطرنج یک بازی است که خوشبختانه از راه دور نیز می‌توان تمرینات آن را انجام داد. ما کلاس‌ها و مسابقات آنلاین داریم و خود من نیز بعد از اینکه به خاطر کرونا مسابقات لغو شد مسابقات را به صورت آنلاین ادامه دادم. درحال حاضر نیز در مسابقات آنلاین که از سوی فدراسیون جهانی برگزار شده شرکت دارم. این مسابقات از بین بهترین‌های دنیا برگزار می‌شود. همچنین همزمان به صورت فارسی مسابقات را برای علاقه‌مندان به شطرنج تفسیر می‌کنم که از این لحاظ فکر می‌کنم مورد استقبال قرار می‌گیرد. با رفتن ویروس کرونا از کشور نیز امیدوار هستیم به زودی شاهد برگزاری مسابقات دیگر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز