محمدنبی رضایی:

امیدوارم سال ۹۹ سال خوبی برای من باشد

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۲۸۹۱
امیدوارم سال ۹۹ سال خوبی برای من باشد
ملی پوش کانوکانادایی گفت: تمریناتم را در شرایطی که برای همه ورزشکاران یکسان است انجام می‌دهم تا با مشخص شدن زمان مسابقات با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدنبی رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص شرایط تمرینی خود گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا برای مسابقات آماده می‌شدم و اوضاع خوبی هم داشتم اما مسابقات عقب افتاد و اردوها تعطیل شد.

وی ادامه داد: با محدودیت‌هایی که برای تمرین کردن در ایران و در همه جهان به وجود آمد، سعی کردم تا حد امکان تمریناتم را تحت نظر مربی‌ام انجام دادم.

رضایی اضافه کرد: البته وضعیتی است که نه تنها برای قایقرانان و ورزشکاران بلکه برای همه مردم در کل جهان پیش آمده و باید با آن کنار آمد و حتما به خوبی با آن مقابله کرد.

وی افزود: من هم سعی می‌کنم به بهترین شکل تمریناتم را دنبال کنم تا با عادی شدن شرایط و مشخص شدن تاریخ برگزاری مسابقات با آمادگی خوبی در مسابقات حضور پیدا کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص مسابقات مهم پیش روی خود گفت: مهمترین مسابقه قطعا کسب سهمیه المپیک است و با همه توان برای آن آماده می‌شوم و به سختی تمرین می‌کنم. مسابقات آسیایی و جهانی زیر 23 سال هم پیش رو است که باید ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی برای زمان برگزاری آن‌ها می‌گیرند و در هر صورت با همه توان در آن‌ها شرکت خواهم کرد.

رضایی همچنین گفت: امیدوارم در سال ۹۹ نتایج خوبی کسب کنم و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در عرصه قهرمانی حضور داشته باشم. برای این جایگاهی که الان دارم خیلی زحمت کشیدم و تلاش می‌کنم روز به روز بهتر باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز