داوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شهرخودرو برای شروع مسابقات آماده است/ مقایسه لیگ برتر ایران با بوندس‌لیگا منطقی نیست/ همه جوانب باید سنجیده شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۶:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۳۰۱۳
شهرخودرو برای شروع مسابقات آماده است/ مقایسه لیگ برتر ایران با بوندس‌لیگا منطقی نیست/ همه جوانب باید سنجیده شود
مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: کشور قطر با داشتن امکانات بسیار زیاد و جمعیت بسیار کم و همچنین میزان ابتلای بسیار پایین مبتلا به کرونا همچنان لیگ خود را تعطیل کرده است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون موضوعات مطرح شده درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: هیچ کس از شرایط فعلی رضایت ندارد و  برای بازیکنان هم این گونه تمرین کردن بسیار سخت است. اگر بخواهم در مورد خودم صحبت کنم این است که در این مدت کار پیگیری تمرینات بازیکنان از طریق فضای مجازی و چک کردن آنها بسیار سخت بود و در یک فضای سردرگمی حضور داشتیم.

بازیکن اسبق استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: روز گذشته گویا مشخص شد که بازی‌ها باید برگزار شود. بنده به عنوان مربی شهرخودرو یک بار دیگر باید پیرامون مواضع باشگاهم بر آن تاکید می کنم که برای ما سلامتی جامعه بالاتر از هر چیزی است و شهر خودرو از روز اول بر این موضوع تاکید داشت که برای هر سناریویی در هر حالتی آماده است اما سلامتی از هر چیزی واجب تر است و ما سلامتی جامعه را با هیچ چیز قابل تغییر و تعویض نمی‌دانیم.

سیدعباسی با اشاره به آغاز رقابت‌های بوندس‌لیگا تاکید کرد: در حال حاضر هم می‌گویند بوندس‌لیگا از دیروز آغاز شده و ما می توانیم لیگ را برگزار کنیم. می خواهم این سوال را مطرح کنم که دوستان چه چیزی از خودشان را با آلمان مقایسه کرده‌اند که فوتبال را با آن مقایسه می‌کنند. کشور قطر با داشتن امکانات بسیار زیاد و جمعیت بسیار کم و میزان ابتلای پایین مبتلا به کرونا همچنان لیگ خود را تعطیل کرده و زمان آن را چند بار به عقب انداخته و هنوز هم برگزاری آن را مشخص نکرده است.

او در پایان گفت: من یک مربی هستم و تابع تصمیمات باشگاه خواهم بود. وقتی رئیس جمهور می گوید لیگ برگزار شود، من چه بگویم. من فقط تاکید می‌کنم که باید همه جوانب سنجیده شود و خدای ناکرده تصمیم اتخاذ نشود که بعداً بگوییم چرا به آن فکر نکرده بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز