هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نیازی نمی‌بینیم مربی خارجی بیاوریم/ برای کسب طلا در پاراالمپیک باید هزینه کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۱:۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۳
دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک گفت: مربیان کشور ما توانمند هستند و حتی به نظر من در رابطه با زهرا نعمتی و ساره جوانمردی هم توانمند هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک، درخصوص حضور مربیان خارجی و اختصاصی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی، ملی‌پوشان طلایی، طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: اگر این دو ورزشکار به مرحله‌ای برسند که مربیان داخلی در حد آن‌ها نباشد،موافقت می‌کنیم مربیان خارجی وارد ایران شود. همچنین درخواست باید از طرف فدراسیون و انجمن مربوطه صورت بگیرد. یک آئین‌نامه برای مربیان داریم که اگر مربی پیشنهاد شده طبق این آیین‌نامه بود، حتما این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: این موضوع فقط برای این دو مورد یعنی زهرا نعمتی و ساره جوانمردی درخواست شده که ویژه دیده شدند، اصلا شامل افراد دیگر نمی‌شود. مربیان کشور ما توانمند هستند و حتی به نظر من در رابطه با این دو مورد هم توانمند هستند. اصلا نیازی نمی‌بینیم که مربی خارجی بیاوریم.

رضایی گفت: به عنوان سیستمی که باید برنامه‌ریزی کنیم، تشخیص دادیم، زهرا نعمتی و جوانمردی که بر مبنای پاراالمپیک قبلی مجموعا سه مدال طلا دارند، اگر مربیان داخلی جوابگوی آن‌ها نبودند و درخواستی از طرف فدراسیون مربوطه بیاید، در کمیسیون فنی کمیته بررسی و عمل خواهد شد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک عنوان کرد: در پاراالمپیک نهایتا 10 تا 12 مدال طلا خواهیم داشت که سه تای آن توسط نعمتی و جوانمردی کسب می‌شود، بنابراین باید هزینه کنیم. صددرصد مربی که خواهد آمد باید برنامه داشته باشد و خیلی خوشحال می‌شویم اگر این برنامه مدون باشد. ان‌شاءالله بعد فنی برنامه را تائید کنیم، سعی می‌کنیم جوانب بعد مالی آن را نیز بسنجیم تا عملی شود.

وی گفت: درخصوص رشته پاراوزنه‌برداری تا سالیان سال کسی نخواهد آمد که بتواند آن رکورد را بزند اما جایگزین مناسبی که بتوانیم طلای پاراالمپیک را فقط برای مدال‌آوری کسب کند، چند مورد داریم. ان‌شاءالله با رکوردگیری به تیم ملی دعوت می‌شوند و یک نفر میان آن‌ها انتخاب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز