با حضور علیزاده؛

نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۳۶۷۱
نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی برگزار شد
اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی با ریاست افشین ملایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی با ریاست افشین ملایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

این نشست با حضور علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی، روز بهانی رئیس اداره ورزش همگانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کارشناسان دفتر تشکیل شد. افشین ملایی به نگاه جدید وزارت ورزش و جوانان در راستای تعامل سازنده با دستگاه‌های تاثیرگذار در امر ورزش اشاره نمود و افزود جامعه مخاطب تحت پوشش دستگاه‌های مزبور می‌توانند در توسعه ورزش همگانی تاثیر گذار باشند و با ایجاد همدلی و هم افزایی زمینه را برای بهبود تعاملات بین بخشی فراهم نمایند.

علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی نیز ضمن ارائه گزارش مفصلی از اقدامات آن اداره کل در حوزه ورزش دانشگاهی از برنامه‌های در دست اقدام از جمله برنامه کاربردی ارزیابی نرخ آسیب‌های ورزشی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی و پشتیبانی و تعامل مشترک برنامه‌ها و فعالیت‌ها کیفیت بهتری را تجربه کنند.

در ادامه روزبهانی رئیس اداره ورزش همگانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های فصلی با رویکرد همگانی وهمچنین آمار مخاطبین تحت پوشش ارائه دادند. در پایان نشست موارد زیر به تصویب رسید:

۱-مشارکت، حمایت و تعامل وزارت ورزش و جوانان در پشتیبانی از المپیادهای درون دانشگاهی، جشنواره‌های استانی و جشنواره ملی همگانیم

 ۲-حمایت و تعامل مشترک وزارت ورزش و جوانان و وزارت علوم از اقدامات آموزشی پژوهشی، رویدادها و پایش فعالیت‌های مبتنی بر رویکرد ۴ سیستم ورزش همگانی

۳-تشکیل کارگروه تخصصی مشترک با هدف راهبری و هم اندیشی در تدوین پروتکل موضوعات مورد توافق.

نظر شما