تونل ضدعفونی آماده شد؛

حقیقت: برای تست با آزمایشگاه هماهنگ کردیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۳۷۴۲
حقیقت: برای تست با آزمایشگاه هماهنگ کردیم
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر ابلاغ پروتکل‌ها هستیم ولی اقداماتی مثل تهیه تونل ضدعفونی، هماهنگی با آزمایشگاه و اقدام‌های مورد نیاز دیگر را انجام داده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: منتظر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برای شروع تمرینات و بازی‌ها هستیم اما رأسا نیز اقدام و برنامه‌ریزهای خود را داریم.

وی ادامه داد: جدای از پروتکل‌ها که باید ابلاغ بشود، امروز قرار است تصمیم بگیرند که برای نمونه‌گیری و آزمایش از اعضای تیم‌ها به چه ترتیب عمل خواهد شد. ما منتظر اعلام این مساله هستیم تا اقدام لازم برای اجرای آن را انجام بدهیم.

حقیقت گفت: البته فارغ از این مساله، از روزهای قبل هماهنگی‌هایی داشتیم و آزمایشگاهی را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم و بررسی بازیکنان در اولویت کار ما قرار دارد.

پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین تونل ضدعفونی را سفارش داده‌ایم که آماده شده است و در ورزشگاه شهید کاظمی نصب می‌شود. اقدام مورد نیاز از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را نیز به باشگاه اعلام کرده‌ایم که در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز