عبدالکاظم طالقانی:

فدراسیون فوتبال در موضوع تحولات هیات‌ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته و نخواهد داشت

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۳۸۹۲
فدراسیون فوتبال در موضوع تحولات هیات‌ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته و نخواهد داشت
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در قبال رویدادها و تحولات هیات‌های فوتبال استان‌ها تابع قانون است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی با بیان این موضوع اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان ها در کلیه رویدادها و تحولات هیات های فوتبال طی سال های گذشته همواره تابع قانون و اساسنامه هیات ها بوده و در این موضوعات نباید هیچ تفاوت و تبعیضی قائل باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون اضافه کرد: این روزها با توجه به در جریان بودن موضوع اصلاح اساسنامه بعضی مسائل و موضوعات نادرست مطرح می شود که مصداق تهمت و غیر اخلاقی است. اعضای مجمع طبق وظیفه ذاتی و قانونی خودشان در اصلاح اساسنامه مشارکت کردند، پیشنهادات خودشان را ارائه دادند و این پیشنهادات طبق قانون از طریق کمیته مربوطه در پیش نویس اعمال شد. اینکه به دلیل ارائه پیشنهاداتی در راستای اصلاح اساسنامه رئیس هیاتی تحت فشار قرار بگیرد و یا برکنار شود قطعا ادعایی خلاف واقع و مصداق نشر اکاذیب است.

طالقانی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان ها در موضوع تحولات هیات ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته و نخواهد داشت. ماندن، انتخاب شدن یا کنار رفتن رئیس یک هیات بر اساس قانون و با تصمیم مجمع هر استان برگزار می شود و برای مسئولین فدراسیون، کمیته ها و اعضای هیات رئیسه هم هیچ اختیار فراقانونی در نظر گرفته نشده که بخواهند بر مبنای خواسته ها و نیت شخصی خودشان یا دوستی و دشمنی با فرد خاصی عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز