مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس داشتم/ مشغله سرخابی‌ها در فوتبال زیاد است/ به دنبال جذب چند ستاره برای سایپا هستیم

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۴۰۱۸
پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس داشتم/ مشغله سرخابی‌ها در فوتبال زیاد است/ به دنبال جذب چند ستاره برای سایپا هستیم
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش خواهیم کرد چند نیروی جدید و خوب به تیم اضافه کنیم و به زودی هم استارت کار را خواهیم زد تا تیم را برای قهرمانی ببندیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی کارخانه، مربی والیبال درباره حضورش در تیم سایپا برای فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: روز قبل به طور قطعی با سایپا قرارداد امضا کردیم و در این رابطه چندین جلسه با کاشانی مدیرعامل سایپا داشتیم که خروجی خوبی هم داشت. هدف‌ ما همان نتیجه‌ای خواهد بود که در خور شان این باشگاه بزرگ است بنابراین از امروز کارهای لازم برای رسیدن به یک سکوی خوب را شروع خواهیم کرد و امیدوارم خدا هم کمک‌مان کند.

او درباره احتمال جذب بازیکنان ستاره برای حضور در جمع نارنجی‌پوشان گفت: والیبال بازیکن ستاره کم ندارد که در این فصل تعدادی از آنها به شهرداری ارومیه رفتند و تعدادی هم با سپاهان قرارداد بستند. ما هم در این فرصتی که داریم تلاش خواهیم کرد چند نیروی جدید و خوب به تیم اضافه کنیم و به زودی هم استارت کار را خواهیم زد تا تیم را برای قهرمانی ببندیم.

کارخانه در مورد هدایت تیم استقلال توضیح داد: بنده هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما بنا به دلایلی نشد در کنار این دو تیم باشم. به هر حال هر دو تیم در فوتبال مشغله‌هایی دارند که نخواستیم در حال حاضر این مشکلات را به والیبال اضافه کنیم چون که طبیعتا تیم‌های تازه وارد در شروع با مشکلات متفاوتی مواجه می‌شوند.

او با اشاره به شروع زود هنگام لیگ برتر بیان کرد: از آنجایی که تیم‌ ملی امسال هیچ مسابقه و برنامه خاصی ندارد بهترین فرصت است که یک لیگ منظم و با کیفیت را داشته باشیم. قطعا شروع مسابقات از شهریورماه زمان مناسبی است چون دیگر نیاز نیست چند بازی در هفته برگزار شود و در این صورت میزان آسیب دیدگی‌ها نیز کم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز