ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تاریخ برگزاری اردوهای ملی تیراندازی هنوز مشخص نیست/ تمهیدات ویژه‌ای برای اسکان ملی‌پوشان خواهیم داشت

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۴۴۶۳
تاریخ برگزاری اردوهای ملی تیراندازی هنوز مشخص نیست/ تمهیدات ویژه‌ای برای اسکان ملی‌پوشان خواهیم داشت
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی ایران گفت: هنوز در رابطه با زمان برگزاری اردوها تصمیمگیری نشده است، قطعا پس از ماه مبارک رمضان در جلسه‌ای که با اعضا خواهیم داشت در این خصوص تصمیمگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی ایران در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی در خرداد ماه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: طبق ابلاغیه‌ای که برای برخی‌های از رشته‌های ورزش مانند تیراندازی صادر شده، نیاز داریم جلسه‌ای با مربیان تیم ملی داشته باشیم تا آن‌ها هم برنامه‌های خود را به ما ارائه دهند. پس از متانسب با این برنامه‌ها باید تمهیدات ویژه‌ای را در نظر بگیریم که به آن نیاز داریم تا ورزشکار، مربی یا هر یک از اعضا دچار این بیماری نشوند.

وی افزود: هنوز در رابطه با زمان برگزاری اردوها تصمیمگیری نشده است، قطعا پس از ماه مبارک رمضان در جلسه‌ای که با اعضا خواهیم داشت در این خصوص تصمیمگیری می‌کنیم و زمان برگزاری اردوها را مشخص و اعلام خواهیم کرد.

رسولی اظهار داشت: یکی از مواردی که باید روی آن بررسی دقیق داشته باشیم، حضور دائمی ملی‌پوشان در اردو است. چون نکاتی در بحث خوابگاه‌ها وجود دارد، برای ورزشکارانی که می‌خواهند در تهران اسکان داشته باشند، باید تمهیدات ویژه‌ای برای آن‌ها داشته باشیم. این مورد هم باید به صورت دقیق در جلسات فدراسیون بررسی شود.

مدیر تیم‌های فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: ما مجموعه‌ای از تمرینات برای ورزشکاران در نظر گرفتیم که شامل بدنسازی، تیراندازی و روش‌هایی برای آمادگی ذهنی و روانی است که مربیان برای هر یک از این بخش‌ها برنامه‌های خاص خود را دارند تا بتوانند انگیزه تیراندازان را تقویت بکنند. باتوجه به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانیم در بحث روحی و روانی ورزشکاران نیز کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز