آدام همتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه می‌دانند که پرسپولیسی هستم/ کار کردن با برانکو افتخار بود/ برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم/ افاضلی مربی کاربلدی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۶:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۴۶۶۱
همه می‌دانند که پرسپولیسی هستم/ کار کردن با برانکو افتخار بود/ برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم/ افاضلی مربی کاربلدی است
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم و خواهم بود ولی تمرکزم روی جایی است که هستم و بهترین عملکرد را داشته باشم و با تیم خوب پارس جم پیش بروم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آدام همتی، ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که بعد از اختلافاتی که میان او و گابریل کالدرون به وجود آمد به پارس جنوبی جم رفت، این هفته به باشگاه پرسپولیس آمد. 

او درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: من یکسری مشکلات مالی داشتم که هنوز برطرف نشده است. همه می دانند که من پرداختی زیادی نداشتم و وقتی که جدا شدم هم طلب هایم مانده بود که تمام نشده و برای این موضوع رفته بودم. این  اولین بار بود که  با رسول پناه صحبت کردم و دیدار خوبی بود  و او به گونه ای با من صحبت کرد که من آرام شدم و امیدوارم روزهای خوبی در پرسپولیس داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که هنوز هم طرفدار پرسپولیس هستید، اظهار کرد: همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم و خواهم بود ولی تمرکزم روی جایی است که هستم و بهترین عملکرد را داشته باشم و با تیم خوب پارس جم پیش بروم.

وینگر پارس جنوبی درباره اینکه نظرش پیرامون ادامه رقابت‌های لیگ چیست، عنوان کرد: کل دنیا دچار این بیماری هستند و امیدوارم که در دنیا این بیماری را به خوبی پشت سر بگذاریم و هرچه زودتر بازی ها را شروع کنیم ولی جان مردم از هر چیز مهم تر است و باید سعی کنیم مثل کشور آلمان و انگلیس که بازی ها را شروع کردند ما هم کم کم شروع کنیم و بازیکنان و مربیان و داوران کسی مصدوم نشود.

وی در این باره ادامه داد: در خبری خوانده بودم که تا چند روز دیگر باید تمرینات را شروع کنیم که این خیلی خوب است و فقط باید تست ها را هر 3-4 روز انجام بدهیم و مواظب باشیم. بازهم می گویم که جان مردم مهم تر است و ما  به خاطر مردم فوتبال بازی می کنیم. اگر بخواهد حتی یک نفر جانش در خطر باشد ارزش ندارد. به هر حال نظر مسئولان ورزش و فدراسیون مهم است و هر چه بگویند ما در خدمتیم. وظیفه ما بازی کردن است ولی امیدوارم که خوب این مسأله را مدیریت کنند. نظر همه فرق می کند ولی نظر خودم این است که بازیکن حرفه ای هستم و در اختیار باشگاه هستم و هرچه بگویند باید اجرا کنیم فقط باید مواظب باشیم و لیگ هم یکسری وظایف دارد که باید انجام بدهیم. مانند آلمان و انگلیس تست بدهیم و فکر نمی کنم که مشکل خاصی باشد و بازیکن هستم دوست دارم بازی کنم و فوتبالی که عاشق آن هستم برای مردم بازی کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

همتی درباره کار کردن با هومن افاضلی و نظرش درباره آینده تیم گفت: آقای افاضلی 4 بازی داشته دو مساوی، یک باخت و یک برد برابر تیم تراکتور بود. او خیلی مربی خوبی است و زحمت می کشد و با جان و دل تمرین می‌کنم که به آن چیزی که او می‌خواهد برسم چون واقعا خودش و کادر فنی شان فوق العاده هستند.

ستاره سابق سرخ‌پوشان پایتخت درباره اینکه به نظرش کدام تیم امسال قهرمان می‌شود، عنوان کرد: قهرمان لیگ برتر امسال قطعا پرسپولیس است و در جام حذفی هم بازهم پرسپولیس است. یکسری از بهترین خاطره های زندگی ام حضور در پرسپولیس بود حتی همین تمرین کردن در کنار بازیکنان بزرگ افتخار است چه برسد به اینکه روی نیمکت باشی یا بازی کنی و چه برسد در فینال آسیا و کاشیما و ... کار کردن با آقای برانکو فوق العاده بود ولی همانطور که گفتیم خاطره بود و باید دوباره تلاش کنم تا این خاطرات شیرین را کسب کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش کمبود بازیکن دلیل اصلی قهرمان نشدن پرسپولیس در سال 2018 بود، تصریح کرد: فوتبال یک بازی 90 دقیقه ای است و توپ هم گرد است و شامل خیلی از اتفاقات می شود ولی ما در ژاپن شانس خیلی بدی داشتیم که دو گل خوردیم متأسفانه و در تهران باز تیم کاشیما خیلی خوب بازی کرد و اجازه نداد که ما شانش داشته باشیم و در ژاپن یک شانس خیلی خوب داشتیم که متأسفانه گل نشد و همه این ها باعث شد که متأسفانه پیروز نشویم. باعث افتخارم بود که در آن تیم بودم و در باشگاه بزرگی بازی کردیم و بهترین آرزوها را برای این باشگاه دارم ولی همانطور که گفتم الان تیم اصلی من پارس جنوبی است و باید بهترین عملکردم را داشته باشم و خودم را نشان بدهم و تیم پارس جنوبی جم نتیجه بگیرد.

نظر شما