حسین خبیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ممنوع‌المصاحبه نیستم/ پرسپولیس چه در زمین و چه در پلی‌استیشن قهرمان است/ ورزشگاه شهید کاظمی را برای حضور بازیکنان آماده کردیم

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۴
ممنوع‌المصاحبه نیستم/ پرسپولیس چه در زمین و چه در پلی‌استیشن قهرمان است/ ورزشگاه شهید کاظمی را برای حضور بازیکنان آماده کردیم
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: همه تلاش ما این است امکانات را آماده کنیم تا بازیکنان دغدغه‌ای برای تمرین نداشته باشند و خطری تیم و عوامل آن را تهدید نکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود وی از سوی رییس هیات مدیره باشگاه ممنوع المصاحبه شده به خبرنگار برنا گفت: چنین چیزی صحت ندارد. رسول پناه خیلی خوب مدیریت می کند این موارد را و ما کماکان با نظر او پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی هستیم و جایی که باید پاسخگو باشیم نیاز به مصاحبه باشد انجام می دهیم.

وی درباره وضعیت باشگاه در ادامه لیگ عنوان کرد: خداروشکر وضعیت باشگاه خوب است و تشکر می کنم از کادر پزشکی و درمانی کشور که در چند ماه واقعا زحمت کشیدند و ایثار کردند و تشکر از ستاد کرونا که به جوسازی ها و هیاهوها پاسخ دادند. اولویت سلامت مردم و دست اندرکاران ورزش بود که به خوبی مدیریت شد و الان به این نتیجه رسیدند که با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ از سر گرفته شود و تاریخ مسابقات را سازمان لیگ اعلام کرده است. 

خبیری گفت: با هماهنگی که آقای پیروانی و کادر تیم انجام دادند ورزشگاه کاظمی در حال آماده سازی است و تست کرونا داریم که بچه ها انجام می دهند. کادر پزشکی همه کارهای لازم را انجام داده است و با مدیریت مجموعه کارهای ضدعفونی را انجام داده ایم و تست پزشکی که باید انجام دهیم. همه چیز آماده است و بازدید میدانی خواهیم داشت که چک کنند و به خوبی مدیر مجموعه و تیم کار را پیش بردند و آمادگی داریم که بستر را فراهم کنیم و تیم بدون مشکل و با قدرت کار را شروع کند.

وی در این باره ادامه داد: تمام کار که می گویم مربوط به بحث پزشکی نیست فقط مربوط به چمن و رختکن و... است و تمرین و امکانات مناسب برای تمرینات بچه‌ها انجام شده است. با توجه به حساسیت بحث ویروس کرونا و تاکیدی که آقای رسول‌پناه داشتند که موارد بهداشتی رعایت شود، تمام تلاش ما این است که امکانات را آماده کنیم که بازیکنان دغدغه ای برای تمرین نداشته باشند و خطری تیم و عوامل آن را تهدید نکند. زمین ما کاظمی است مگر اینکه آقای گل محمدی و پیروانی صلاح بدانند که تیم در  جای دیگری تمرین کند یا در چمن مصنوعی باشد با صلاحدید آنها صورت می‌گیرد و امکانات  فراهم است. خیلی دوست داشتیم که هواداران در تمرین حضور داشته باشند و یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس هواداران آن تیم هستند و رسانه ها که در سرما و گرما کمک می کنند و اخبار را انعکاس می دهند و در موفقیت پرسپولیس نقش داشتند باید از آنها صمیمانه تشکر کنم. ما تابع دستور و پروتکل های بهداشتی هستیم و با نظر مدیر تیم انجام می شود و سلامتی هر کسی که هواداران را شامل می شود از همه چیز مهم تر است.

خبیری درباره اینکه یکی از مدیران گفته بود لیگ پلی استیشنی برگزار شود، تصریح کرد: فوتبال باید برگزار شود. چه لیگ فوتبالی برگزار شود و چه دوست داشته باشند که به صورت پلی استیشنی برگزار شود یا هر بازی که می خواهند  به هر صورت تیم پرسپولیس قهرمان است و برایش فرقی نمی کند که فوتبال باشد یا پلی استیش ولی گفتن این حرف از طرف مدیرعامل یک باشگاه بزرگ که ریشه دار است و هواداران خوبی دارد و متعلق به جامعه آذری زبان ها است و تعصب دارند  صحیح نیست. باید در گفتن بعضی مسائل خیلی مراقب باشیم ما که مدیران فوتبال هستیم چون بازگو کردن برخی مسائل به اعتبار خود آدم لطمه می زند و حرف خیلی جالب نیست چه برسد که از زبان یک مدیرعامل بیان شود. من برای آقای سهرابی احترام قائل هستم و در فوتبال سابقه دارند ولی بیان این مسائل خیلی جالب نیست.

وی درباره حضور بازیکنان خارجی تاکید کرد: آقای پیروانی فراخوان زده و هماهنگی های بازیکنان انجام شده و محدودیت های پروازی داریم ولی در اسرع وقت به تهران می آیند تا تمرینات را شروع کنند و مشکلی بابت خارجی هایمان نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز