ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

بازگشت دوباره فوتبال با تایید ریاست جمهوری/ اقدام سوال برانگیز ستاره پرسپولیس/ آبی‌ها در دربی گلباران شدند

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۶:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۴
بازگشت دوباره فوتبال با تایید ریاست جمهوری/ اقدام سوال برانگیز ستاره پرسپولیس/ آبی‌ها در دربی گلباران شدند
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تصمیم وزارتخانه‌های ورزش و بهداشت برای شروع مجدد مسابقات

طبق صحبت‌های هفته قبل مسئولان ستاد کرونا، قرار بود که به زودی زمان از سرگیری رقابت‌های ورزشی به ویژه فوتبال تصمیم گیری شود و در نهایت دکتر روحانی در پایان جلسه این ستاد اعلام کرد: فعالیت‌های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد.

بعد از رئیس‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، پس از جلسه ستاد کرونا درباره از سرگیری رقابت‌های ورزشی و بخصوص لیگ برتر فوتبال گفت: می‌توان تقریبا در 6 یا 7 هفته هر 5 روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم.»

او ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم افزود: این مسابقات اما حتما باید بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در این رابطه که اگر شیوع ویروس تا زمان برگزاری مسابقات افزایش پیدا کرد چه خواهد شد گفت: اگر خدای نکرده بین تاریخ 20 تا 25 خرداد مشکل خاصی در این رابطه وجود داشت مسابقات را متوقف می‌کنیم.

بازنده هفته: شالکه

آلمان نخستین لیگ معتبر اروپایی به شمار می آید که پس از کرونا لیگ خود را از سرگرفت. در آغاز هفته بیست و ششم بوندسلیگا 5 دیدار برگزار شد. همه این دیدارها به خاطر ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر و تحت تدابیر بهداشتی شدید برگزار شدند. در حساس‌ترین دیدار بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خالی سیگنال ایدونا پارک از شالکه پذیرایی کرد. دورتموند از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرد و توانست 3 امتیاز را به دست آورد. در  این بازی که به دربی روهر مشهور است دورتموند توانست با 4 گل به پیروزی برسد تا نشان دهد که با وجود تعطیلی فوتبال در شرایط بسیار خوبی است.

نقد هفته: کشتی خوزستان

رامین طاهری، قهرمان کشتی فرنگی آسیا در گفتگویی مدعی شد: مرعشیان، رئیس هیات کشتی استان خوزستان، کسر شان خودش می‌داند به قهرمانان کشتی تلفن بزند! در 3 سال پیاپی که قهرمان آسیا شدم، حتی یک بار هم حال مرا نپرسید. مرعشیان نیز طی گفتگویی با خبرنگار برنا این سخنان را رد کرد و گفت: بضاعت هیات کشتی خوزستان اندک است اما با همین بضاعت کم حمایت‌های لازم را از قهرمانان دارد و حتی در یک سال گذشته نیز تمامی پاداش‌ها را پرداخت کرده است. او مدعی شد که طاهری از سایر مسئولین این استان گله دارد و قطعا در این رابطه با طاهری صحبت خواهد کرد.

شخصیت هفته: علیرضا بیرانوند

روز چهارشنبه علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، یک استوری منتشر کرد که پیش از آن وریا غفوری آن تصویر را استوری کرده بود. حذف کاپیتان استقلال باعث به وجود آمدن مباحث مختلفی در فضای مجازی شد. اگرچه نمی خواهیم قضاوت کنیم اما کار بیرانوند با توجه به اینکه می دانست استوری او می‌تواند در فضای مجازی دیده شود و مشکلاتی به وجود بیاورد بهتر بود به گونه‌ای دیگر عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز