با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گرفت؛

ادای احترام سلطانی‌فر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۵۱۷۷
ادای احترام سلطانی‌فر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی
وزیر ورزش و جوانان در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر پس از زیارت مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس،با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس سارمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت رشته های مختلف این فدراسیون قرار گرفت . وزیر ورزش و جوانان از بخش‌ها و سالن های مختلف مجموعه ورزشی جانبازان ‌‌معلولین هم دیدن کرد . در جریان این بازدید سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کاملی از وضعیت فدراسیون و برنامه های آینده این فدراسیون بویژه برنامه های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیکی ارائه داد . مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز که در این جلسه حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارایه داد . سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار، دکتر سلطانی فر را همراهی کردند .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت در  آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر  پس از زیارت مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس،با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس سارمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت رشته های مختلف این فدراسیون قرار گرفت .

وزیر ورزش و جوانان از بخش‌ها و سالن های مختلف مجموعه ورزشی جانبازان ‌‌معلولین هم دیدن کرد .

در جریان این بازدید سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کاملی از وضعیت فدراسیون و برنامه های آینده این فدراسیون بویژه برنامه های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیکی ارائه داد .

مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز که در این جلسه حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارایه داد .

سلطانی فر در فدراسیون جانبازان و معلولین

سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار، دکتر سلطانی فر را همراهی کردند .

مقام عالی ورزش کشور در بدو ورود با حضور بر سر یادمان شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. در این مراسم عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون، سردار قاسم قاسمی مشاور جانبازان و ایثارگری و محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز حضور داشتند.

نظر شما