علیرضا حقیقت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فعلا فقط مجوز تمرین داریم/ تست بازیکنان خارجی نیز به محض ورود به ایران انجام می‌شود/ درباره سفر به استان‌های دیگر فعلا تصمیمی ابلاغ نشده است

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۵۲۱۹
فعلا فقط مجوز تمرین داریم/ تست بازیکنان خارجی نیز به محض ورود به ایران انجام می‌شود/ درباره سفر به استان‌های دیگر فعلا تصمیمی ابلاغ نشده است
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به محض ورود بازیکنان خارجی از آنها تست خواهیم گرفت و یک بار دیگر هم قبل از شروع مسابقات از همه بازیکنان تست گرفته می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در درباره انجام تست های مربوط به کویید 19 به خبرنگار برنا گفت: در چارچوب دستورات اجرایی و برای سنجش سلامت بازیکن در مقابل ویروس کرونا،  باشگاه پرسپولیس پیش از شروع تمرینات برای همه بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی تست انجام داد. بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده توسط سازمان لیگ تست  پی سی آر انجام شد و البته ما به دلیل اهمیت سلامت بازیکنان دو تست آی جی جی و آی  پی جی را اضافه کردیم. به محض اینکه جواب این آزمایش نشان داده شود و در صورتی که مشکلی نباشد به بازیکنان و عوامل اجرایی و کادرفنی اجازه شرکت درتمرینات داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فردی مشکل داشته باشد، قرار شده باشگاه برای او چه کاری انجام دهد، اظهار داشت: خدای نکرده در صورت چنین حالتی بازیکن اجازه حضور در تمرین را ندارد و کادر پزشکی اقدامات درمانی را برای آن بازیکن انجام خواهد داد تا به صورت کامل مشکل برطرف شود و از سرایت بیماری جلوگیری شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکنان خارجی نیز  عنوان کرد: به محض ورود بازیکنان خارجی از آنها تست خواهیم گرفت و یک بار دیگر هم قبل از شروع مسابقات از همه بازیکنان تست گرفته می شود. روی هم رفته باید بگویم کادر پزشکی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. امیدوارم بتوانیم  با حفظ سلامت کامل بازیکنان نقش مثبتی در ایفای نتیجه خوب برای باشگاه و هواداران ایفا کنیم و تمام تلاش ما این است که وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهیم و ما بقی کار هم مربوط به کادر فنی و بازیکنان است.

حقیقت درباره حضور در شهرستان ها نیز تصریح کرد: در مورد مجوز تمرینات و بحث حضور در شهرستان‌ها فعلا مشخص نیست و  فعلا به ما فقط مجوز تمرین دادند و درباره سفر باید بعدا صحبت کرد که اجازه آن صادر شود. باید در مورد شرایط آنگونه که سازمان لیگ برای شروع مسابقات تمرینات را انجام خواهد داد.

نظر شما