مینا بارانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی حساسی مقابل سایپا داریم/ مخالف ادامه رقابت‌های لیگ بودم/ تمرکز ما بازی‌های پلی‌آف است

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۵۵۵۳
بازی حساسی مقابل سایپا داریم/ مخالف ادامه رقابت‌های لیگ بودم/ تمرکز ما بازی‌های پلی‌آف است
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در حال حاضر تمرکز ما بازی‌های پلی‌آف است و چون هیچ چیز مشخص نیست نمی‌دانیم برای فصل بعد چه باید کرد. فعلا هم تیم و هم باشگاه روی قهرمانی تمرکز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درباره شرایط تیمش برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی اول ما تیم ساپیاست که در صورت پیروزی مقابل آن می‌توانیم به مرحله فینال صعود کنیم، به همن دلیل این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و مدت زیادی همه تمرینات و مسابقات تعطیل بودند قطعا کار سختی در پیش خواهیم داشت به ویژه هنوز در خوزستان هم وضعیت نرمال نشده است.

او اضافه کرد: الان حدود ۳ ماه است که همه اردوها تعطیل هستند و هیچ رویداد ورزشی هم برگزار نشده است‌. قطعا در چنین شرایطی من به عنوان یک مربی مخالف برگزاری ادامه مسابقات بودم و هستم چون بازیکنان بیشتر از هر زمان دیگری در آستانه مصدومیت قرار دارند. این در حالی است که تیم‌ملی به این بازیکنان احتیاج دارد و باید خود را برای مسابقات جام ملت‌ها آماده کند. واقعا من نمی‌دانم با این اسپانسر کم و عدم پخش بازی‌ها فلسفه پلی‌آف چیست؟ ممکن است تیمی مدت ها بالای جدول باشد، اما در پلی‌آف به عنوان سوم یا چهارمی برسد که این خوب نیست. اگر فدراسیون می‌خواهد پلی‌آف را برگزار کند، حداقل بگوید فلسفه آن چیست و چه کمکی به بازیکنان می‌کند؟ در چنین شرایطی هم واقعا برگزاری آن اصلا حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد.

او در پایان در خصوص برنامه‌های ملی‌حفاری برای فصل پیش رو گفت: در حال حاضر تمرکز ما بازی‌های پلی‌آف است و چون هیچ چیز مشخص نیست نمی‌دانیم برای فصل بعد چه باید کرد. فعلا هم تیم و هم باشگاه روی قهرمانی تمرکز کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز