حسن پروانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکن ۱۰۰۰ دلاری به درد لیگ ایران نمی‌خورد/ برای تیم امید از مربی خارجی استفاده شود/ کشوری که میزبان است می‌خواهد روی سکو برود

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۵۷۵۶
بازیکن ۱۰۰۰ دلاری به درد لیگ ایران نمی‌خورد/ برای تیم امید از مربی خارجی استفاده شود/ کشوری که میزبان است می‌خواهد روی سکو برود
کارشناس هندبال گفت: اگر قرار باشد بازیکن هزار دلاری بیاوریم بهتر است که این کار را انجام ندهیم چون علاوه بر هزینه باعث خواهد شد بازیکنان ارشد خودمان هم کنار بمانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن پروانه، کارشناس هندبال درباره قطع همکاری فدراسیون هندبال با علیرضا حبیبی سرمربی تیم‌ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: علیرضا حبیبی یکی از مربیان خوب ایرانی بودند که در مقطعی هدایت تیم‌ملی کشورمان را بر عهده گرفتند اما چون نمی‌توانستند تمام وقت در کنار تیم باشند فدراسیون تصمیم به قطع همکاری گرفت. در حال حاضر هم در این رده سنی هیچ رویداد مهمی در پیش نیست بنابراین فکر می‌کنم فرصت خوبی است که فدراسیون نشین‌ها بتوانند برای انتخاب مربی بعدی از الان برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: امسال فقط رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان را در پیش داریم که هدفگذاری فدراسیون هم روی همین دو گزینه است. البته صحبت شده است پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد برای تیم امید کادر فنی جدید انتخاب شود. قطعا اگر این اتفاق رخ بدهد می‌تواند برای تیم بزرگسالان‌مان هم مثمرثمر باشد. چون هم جوانگرایی را در تیم شاهد خواهیم بود و هم بازیکنان از پایه قوی تر از قبل می‌شوند. قطعا استفاده از مربی خارجی در این رده خوب است و ما هم توصیه می‌کنیم اما باید شرایط مالی و بحران اقتصادی کشورمان را هم در نظر بگیریم.

پروانه در مورد احتمال حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران توضیح داد: اگر قرار باشد بازیکن هزار دلاری بیاوریم بهتر است که این کار را انجام ندهیم چون علاوه بر هزینه باعث خواهد شد بازیکنان ارشد خودمان هم کنار بمانند و از همه مهمتر آن بازدهی لازم را هم برای ما نداشته باشند.

 او در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیم‌ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: این مسابقات به میزبانی شیراز خواهد بود. قطعا هر کشوری که میزبانی مسابقاتی را بر عهده می‌گیرد اولین هدفش کسب سکو است و حتما در این رابطه هم به توانایی و پتانسیل تیمش توجه هم دارد. بنابراین با شرایطی که من از تیم جوانان می‌بینم مطمئن هستم که در این رقابت‌ها که اتفاقا انتخابی مسابقات جهانی هم است می توانی رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز