فاطمه شریف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری پلی‌آف در لیگ ایران بدون هدف است/ بخاطر کرونا نمی‌شود همه چیز را تعطیل کرد

۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۶۰۰۵
برگزاری پلی‌آف در لیگ ایران بدون هدف است/ بخاطر کرونا نمی‌شود همه چیز را تعطیل کرد
سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: متاسفانه برگزاری پلی‌آف در لیگ ایران بدون هدف است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه شریف، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی درباره تصمیم سازمان لیگ برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به آنچه که متخصصان پزشکی اعلام کردند کرونا همچنان وجود دارد و احتمالش است شیوع آن حتی بیشتر از ماه‌های اخیر نیز باشد. با این شرایط هم نمی‌شود گفت چون حالا کروناست باید همه چیز از جمله ورزش را تعطیل کنیم و اگر اینطور باشد باید فصل آینده را هم از همین الان تعطیل کنند.

وی افزود: این در حالی که بسیاری از مشاغل فعالیت خود را از سر گرفتند و برای بخش ورزش هم در یکسری از رشته‌ها این مجوز صادر شده و تیم‌ها از 17 خرداد می‌توانند اردوها و تمریناتشان را آغاز کنند و از 13 تیر هم مسابقات برگزار می‌شود.

شریف تصریح کرد: در این رابطه ما تصمیم‌گیرنده نیستم اما به هر جهت تصمیمی بوده که سازمان لیگ و وزارت بهداشت گرفتند و ما هم تابع تصمیمات هستیم. قطعا برگزاری رویدادهای ورزشی در چنین شرایطی هم نقاط ضعف دارد و هم قوت. در این وضعیت ممکن است طبیعتا بازیکنان به کرونا مبتلا شوند، یا به دلیل دور بودن از شرایط مسابقات با آسیب دیدگی مواجه شوند. نباید از این هم غافل شد که ورزش شور و نشاط را هم به جامعه تزریق می‌کند.

شریف با اشاره به نقاط ضعف و قوت پلی‌آف در فوتسال بانوان گفت: پلی آف دو سال است که به فوتسال بانوان اضافه شده اما متاسفانه هیچ هدف مشخصی پشت آن وجود ندارد. پلی آف هم خوب است و هم بد و باید دید چه هدفی را از برگزاری آن دنبال می‌کنیم. اگر پلی آف را به این خاطر به فوتسال اضافه کردند که تعداد بازی‌ها بیشتر شود کاملا کار اشتباهی است چون تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بالاست و نیازی به این کار نیست. اگر بازی‌های لیگ فقط یک دور برگزار شود و دیگر رفت و برگشت نداشته باشیم برگزاری پلی‌آف خوب است، هم تعداد بازی‌ها بالا می‌شود و هم جذابیت بیشتری را شاهد خواهیم بود و در غیر این صورت فقط مخارج آن را برای باشگاه‌ها سنگین کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز