مریم نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نفرات مستعدی در تکواندو بانوان حضور دارند/ مخالف برگزاری ادامه لیگ هستم

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۶۳۸۰
سرمربی تیم بانوان هیات تکواندو هفتگل گفت: خوشبختانه ایران نفرات مستعدی در تکواندو دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم نوری، سرمربی تیم هیات تکواندو هفتگل درباره لیگ برتری شدن تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه ایران نفرات مستعدی در تکواندو دارد و خیلی خوب شد این تصمیم برای فصل جدید گرفته شده چون در سال‌های اخیر هم بازیکنان ملی‌پوش که تواناتر از سایر بازیکنان هستند در لیگ کوثر حضور داشتند و هم تکواندوکاران معمولی.

وی ادامه داد: با این شرایط هم سطح مسابقات بالا خواهد رفت و هم بهتر و راحت‌تر می‌توانیم استعدادیابی کنیم. این را هم باید در نظر گرفت تشکیل دو لیگ نیازمند بودجه بالاست. همین امسال تیم ما بیشتر نتایج ضعیف‌اش را به دلیل نداشتن امکانات و منابع مالی به دست آورد. فدراسیون باید در این زمینه برای جذب اسپانسر‌ها برنامه بهتری داشته باشد تا تیم‌های خوبی حاضر به شرکت در هر دو لیگ شوند.

نوری درباره برگزاری ادامه رقابت‌های جام کوثر گفت: سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است چون صرفا با حذف تماشاگر نمی‌توان کرونا را کنترل کرد‌. هرچند برای رشته‌های پربرخورد هنوز مجوز برگزاری هیچ اردو و مسابقه‌ای صادر نشده اما بشخصه مخالف برگزاری ادامه مسابقات هستم.

نظر شما
پرونده ویژه