شجاعیان در مرز آمادگی؛

نام این ستاره استقلال در آسیا وجود دارد+ عکس

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۶۵۱۰
نام این ستاره استقلال در آسیا وجود دارد+ عکس
وینگر محبوب استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی تیمش را یاری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معاون وقت باشگاه استقلال و مسئول نقل و انتقالات آبی‌ها در مصاحبه‌ای که در سال 98 انجام داده بود، اعلام کرد نام داریوش شجاعیان از لیست خارج نمی‌شود و شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد.

دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می‌رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم‌ فصل دوم رد کرده‌ایم. کریمی اما نمی‌رسد و نامش از لیست خارج خواهد شد. علاوه بر این باشگاه استقلال هیچ‌گاه خبر خارج شدن نام شجاعیان از لیست تیم را اعلام نکرد و حتی از برنامه‌اش برای تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد. جدا از این، استقلال با توجه به یک جای خالی در لیست بزرگسالان و جدا شدن میلاد باقری، 2 جای خالی در لیست وجود داشت که با جذب ارسلان مطهری و نیکلای بودوروف این 2 جای خالی پر شد.

109

اصولاً استقلال برنامه‌ای برای جذب بازیکن دیگری نداشت که بخواهد با خارج کردن شجاعیان بازیکن دیگری را جایگزین او کند. عظیم گوگ و محمد بلبلی هم سهمیه زیر 23 سال بودند و برای اضافه شدن آن‌ها نیازی به خارج شدن نام شجاعیان نبود. در ضمن آقایی هم که سهمیه زیر 23 سال بود به‌طور قرضی از استقلال جدا شد و تا آخر فصل به ذوب‌آهن رفت و همان‌طور که اشاره شد، علیرغم اینکه  قرارداد شجاعیان با استقلال فقط تا پایان فصل اعتبار دارد اما بر اساس افراد نزدیک به باشگاه او می‌تواند در بازی‌های آخر لیگ قهرمانان و جام حذفی در صورت صعود به فینال به میدان برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز