مهسا صابری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبال ایران در بخش بانوان هم پتانسیل بالایی دارد/ هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۶:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۶۶۵۱
والیبال ایران در بخش بانوان هم پتانسیل بالایی دارد/ هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام
عضو تیم‌ ملی والیبال گفت: در حال حاضر برای فصل جدید از دو تیم ایرانی پیشنهاد دارم اما تا زمانی که تاریخ دقیق شروع لیگ اعلام نشود به هیچ گزینه‌ای فکر نمی‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا صابری، عضو تیم‌ ملی والیبال درباره اظهارات فدراسیون مبنی بر استفاده از مربی خارجی برای بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: والیبال ایران در بخش بانوان قطعا پتانسیل بالایی دارد و اگر از کادر فنی خارجی خوب هم در کنارش استفاده شود، نتایج بهتری را نیز شاهد خواهیم بود. از نظر مالی هم صادقانه باید بگویم فدراسیون والیبال جزو فدراسیون‌های پولدار است و اسپانسرهای خوبی را می‌تواند جذب کند اما اینکه بخواهد این پول را برای بانوان هزینه کند یا آقایان بستگی به اهداف آنها دارد.

او اضافه کرد: وقتی مهناز شاد دل مشاور امور بانوان عنوان کرده است که به دنبال مربی خارجی هستند مطمئن باشید که جزو برنامه‌های فدراسیون است و برایش برنامه دارد. مشکل اساسی اینجاست که ما فقط می‌توانیم از مربی خانم در بخش بانوان استفاده کنیم و متاسفانه اکثر مربی‌های خارجی هم آقا هستند. 

صابری درباره احتمال شروع لیگ از شهریورماه گفت: برای بخش آقایان این قانون تصویب شده اما برای بخش بانوان هنوز  تصمیم جدی گرفته نشده است. در حال حاضر هم اکثر تیم‌ها به دنبال تسویه حساب‌های فصل قبل هستند. برای فصل جدید از دو تیم ایرانی پیشنهاد دارم اما تا زمانی که تاریخ دقیق شروع لیگ اعلام نشود به هیچ گزینه‌ای فکر نمی‌کنم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز