طبق برنامه مربیان انجام شد؛

تمرین بدنسازی بازیکنان پرسپولیس در سومین روز

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۶۷۰۵
تمرین بدنسازی بازیکنان پرسپولیس در سومین روز
تیم فوتبال پرسپولیس سومین روز از آغاز مجدد تمرینات را به برنامه بدنسازی اختصاص داد. اشتیاق بازیکنان باعث شد آنها زودتر از زمان اعلامی، تمرین را آغاز کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز 15 دقیقه زودتر از آنچه اعلام شده بود وارد زمین شدند تا قبل از شروع بخش اصلی تمرینات، کار را آغاز و بدن‌ها را گرم کنند. آنها در این بخش به انجام کارهای نمایشی با توپ، روپایی زدن و حفظ توپ در هوا پرداختند. 

این در حالی بود که اعضای کادرفنی نیم ساعت زودتر از شروع رسمی تمرین و از ساعت 17 در زمین مسابقه حاضر بود و بعد از چیدن وسایل و برنامه ریزی تمرینات به گفتگو با یکدیگر پرداختند. عمده صحبت اعضای کادر فنی درباره ادامه تلاش‌ها برای به تعطیلی کشاندن فوتبال بود و این که با شروع رقابت‌ها این تلاش‌ها می‌تواند به سمت و سوی چه مواردی سوق پیدا کند.

شروع رسمی تمرین از ساعت 17 و 30 دقیقه بود. یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و با سوت او تمرین شروع شد که بیشتر به برنامه‌های بدنسازی اختصاص داشت.

تمرینات این بخش در 4 آیتم طراحی شده بود که 4 گروه بازیکن به ترتیب انجام می‌دادند.

ادوات مورد نیاز هم توسط رحیم‌پور بدنساز تیم چیده شده بود. کار با وزنه، توپ‌های سنگین، وسایل تعادلی، کش و دویدن‌های سرعتی از جمله برنامه‌هایی بود که در دستور کار قرار گرفته است. 

این روزها البته کار تیم تدارکات و پزشکی هم بیشتر شده است. از جمله این که با پایان تمرین هر گروه، تجهیزات مورد استفاده تا استقرار گروه بعدی، ضدعفونی می‌شد. 

از سوی دیگر افشین پیروانی، مدیر تیم، در راستای اجرای طرح محدودیت تردد که پیش از این اعلام شده بود به بازکنان تاکید کرد تا اطلاع ثانوی ضمن آن که خود مسائل بهداشتی را به دقت دنبال می کنند در زمان‌های خارج از تمرین باید خود مراقبتی را در دستور کار داشته باشند، از آوردن همراه به محل تمرین، جدا خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز