ای‌اف‌سی منتشر کرد؛

بازتاب بین‌المللی تمرین پرسپولیس+ عکس

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۴:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۶۷۵۸
بازتاب بین‌المللی تمرین پرسپولیس+ عکس
قهرمان لیگ فوتبال ایران قدمی کوچک اما مهم در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با اشاره به بازگشت تدریجی فوتبال در منطقه آسیای مرکزی درخصوص پرسپولیس نوشت: غول‌های تهران با یک دست روی جام به تمرینات گروهی بازگشتند.

در  گزارش ای‌اف‌سی آمده: فوتبال ایران به آینده‌ای نزدیک چشم دوخته است. ترکمنستان محکم به حال چسبیده و روی آن متمرکز شده و این در حالی است که جمهوری قرقیزستان در هفته‌های اخیر به خاطرات خوب گذشته دلخوش شده است.

بازتاب بین المللی نخستین تمرین پرسپولیس

قهرمان لیگ فوتبال ایران قدمی کوچک اما مهم در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشت. آخر هفته گذشته پس از وقفه‌ای بیش از دو ماه، به تمرینات بازگشت. غول‌های تهران تحت هدایت یحیی گل محمدی برای محک زدن توانایی‌ها و مهارت‌های خود در این مدت دوری از فوتبال 70 دقیقه وقت گذاشتند و قرار است لیگ برتر فوتبال ایران از 11 ژوئن از سر گرفته شود. بازگشت باشگاه‌های ایرانی به تمرینات قدمی بزرگ در جاده بازگشت فوتبال بوده و پرسپولیس نخستین تیمی است که از زمان تعلیق رقابت‌ها در اوایل مارس، به تمرینات گروهی بازگشته است.

سرخ پوشان با اختلاف 10 امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین هستند. جایگاهی خوب برای افزودن یک جام دیگر به سه قهرمانی متوالی سال‌های اخیرشان. این در حالی است که سپاهان و تراکتور در حال حاضر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنان هستند. بر اساس گزارش‌ها در آستانه از سرگیری مسابقات در ایران، چندین باشگاه جمعه هفته گذشته آزمایش کرونا داده‌اند.

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، عکس گروهی 7 بازیکن پرسپولیس منتشر شده است.

نظر شما