پیمان حسنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فعلا اردویی برای ملی‌پوشان تنیس روی میز نداریم/ لیگ برتر اواسط تیرماه از سر گرفته می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۷:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۷۱۰۹
فعلا اردویی برای ملی‌پوشان تنیس روی میز نداریم/ لیگ برتر اواسط تیرماه از سر گرفته می‌شود
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: فعلا اردویی برای ملی‌پوشان نداریم، در حال حاضر باید مسابقات لیگ را که ناتمام مانده ر ا باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پایان برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز، درخصوص از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر بانوان و آقایان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: با توجه به بیانیه ستاد مبارزه با کرونا ورزش، دستورالعمل‌های بهداشتی که فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرده بود را با تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف درمیان گذاشتیم و آن‌ها را آگاه کردیم که چه باید چه کارهایی را انجام دهند. قرار شده تا این پروتکل‌های بهداشتی را برای تیم‌ها تمرین دارند یا می‌خواهند اردو برپا کنند.

وی افزود: همه تیم‌ها موافق برگزاری مسابقات در اواسط تیر بودند، برهمین اساس قرار شد ادامه بازی‌های پلی‌آف اواسط تیرماه برگزار شود و هر مسابقه‌ای هم 4 روز طول می‌کشد. این رقابت‌ها هم شامل بخش بانوان و هم شامل بخش آقایان می‌شود. تاریخ قطعی این رقابت‌ها مشخص و اعلام خواهد شد.

حسنی اظهار کرد: با توجه به این که هیچ رویداد بین‌المللی و برون مرزی در پیش نداریم، همچنین ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو نداده، فعلا اردویی برای ملی‌پوشان نداریم. در حال حاضر باید مسابقات لیگ را که ناتمام مانده را باید با رعایت اصول بهداشتی به پایان برسانیم.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات بین‌المللی تا شهریور ماه لغو شدند و هیچ رقابت انتخابی در سال 2020 نخواهیم داشت، به همین دلیل هنوز زود است بخواهیم اردوهای تیم ملی را برپا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز