علیرضا بیرانوند:

تیم‌‎های بیشتری از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهند/ حریفان پرسپولیس با نقشه جلو می‌روند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۷۱۳۴
تیم‌‎های بیشتری از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهند/ حریفان پرسپولیس با نقشه جلو می‌روند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم با افتخاری بزرگ پرسپولیس را ترک کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند با اشاره به آغاز تمرینات پرسپولیس گفت: همه چیز عالی است و تمرینات با رعایت نکات بهداشتی شروع شده. پرسپولیس تنها تیمی است که با نظم تمرین می‌کند و بازیکنان هم از نظر پزشکی تحت نظارت باشگاه هستند.

دروازه بان پرسپولیس که در ابتدای صحبت هایش مدعی شد برای مشخص شدن سایز لباسش به باشگاه رفته، درباره حضورش در تیم آنتورپ بلژیک ادامه داد: آنتورپی ها به دنبال این هستند که من هرچه زودتر تست پزشکی را بدهم و اعلام کردند که اولین روز که پروازهایشان را باز کنند، بلیت می‌خرند تا تست پزشکی بدهم. ممکن است 20 خرداد یا 29 خرداد این اتفاق رخ دهد اما من فعلا علاقه ای به ترک پرسپولیس ندارم و دوست دارم بعد از لیگ اتفاقی رخ دهد تا افتخاری که می‌خواهم را با پرسپولیس به دست بیاورم و بعد لژیونر شوم.

او با اشاره به انصراف 4 تیم لیگ برتری گفت: فکر می‌کنم یک هفته قبل از شروع بازی ها تعداد تیم های انصراف دهنده بیشتر می شود چون من الان ذهن تمام مدیرعامل ها و سرمربیان دیگر تیم ها را می‌خوانم که اگر الان بگویند بازیکنان ما کرونا دارند، وقت برای قرنطینه دارند اما خب صددرصد مواردی را دارند که رو نمی‌کنند. پرسپولیس هم 2 نفر از تدارکاتش کرونا گرفته و خداراشکر کنار ما نیستند. اما مطمئنم دیگر تیم ها که می‌گویند ما مورد کرونایی نداریم یک هفته قبل از مسابقات متوجه می شوند که مورد کرونایی دارند  و آن موقع وقت برای قرنطینه دو هفته ای نیست.

دروازه بان شماره یک قرمزها در ادامه صحبت هایش گفت: بهتر است همین الان لیگ را تعطیل کنند چون اگر باشگاه ها زمان آغاز لیگ بگویند که بازیکنان ما کرونا دارند، 2 هفته برای قرنطینه زمان می خواهند.به نظر من برخی باشگاه ها نقشه دارند و انگار نمی خواهند در لیگ شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز