مسعود ظهرابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حسینی از مهم‌ترین مهره‌های تیم‌ ملی است/ از ۱۷ خرداد استارت تمرینات را خواهیم زد/ همیشه در میزبانی‌ها موفق بودیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۷۱۳۹
حسینی از مهم‌ترین مهره‌های تیم‌ ملی است/ از ۱۷ خرداد استارت تمرینات را خواهیم زد/ همیشه در میزبانی‌ها موفق بودیم
سرمربی تیم‌ هندبال جوانان گفت: مهران حسینی از مهم‌ترین مهره‌های تیم‌ ملی است و با این شرایط امیدواری برای بازگشتش وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود ظهرابی، سرمربی تیم‌ هندبال جوانان، درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ملی برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا پیش از این قرار بود در تیرماه سال جاری و به میزبانی شیراز برگزار شود که به‌خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاد. این مسابقات در حال حاضر اگر دوباره با تعویق مواجه نشود از 14تا 24 مهرماه به میزبانی فارس برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود تیم‌ ملی 5 اردو برگزار کند که خوشبختانه تا پیش از تعطیلات عید ما 6 دوره اردو برگزار کردیم.

او اضافه کرد: در ادامه قرار بود پس از عید فطر یک اردوی تدارکاتی با تیم تونس داشته باشیم که آن‌هم لغو شد اما طبق برنامه جدید فدراسیون از 17 خرداد به احتمال زیاد اردوها را شروع خواهیم کرد. فدراسیون رایزنی‌هایی هم درخصوص بازی‌های تدارکاتی انجام داده که براساس آن یک اردوی تدارکاتی در گرجستان خواهیم داشت و یک اردو هم در ارومیه تا به امید خدا با تمام توان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنیم.

ظهرابی درمورد آخرین وضعیت مهران حسینی توضیح داد: حسینی پس از مصدومیتی که برایش به وجود آمد مجبور به جراحی شد و الان هم دوران ریکاوری را پشت سر می‌گذارد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار برای تیم ماست و با این شرایط و تعویقی که در مسابقات رخ داد جای امیدواری برای حضورش در تیم وجود دارد.

سرمربی تیم‌ هندبال جوانان در پایان با اشاره به امتیاز میزبانی ایران عنوان کرد: ایران پیش از این هم سه دوره میزبانی را برعهده داشته و به خوبی از پس این کار بر آمده است. در این دوره هم شیراز میزبان خواهد بود که مطمئن هستم استقبال خوبی از مسابقات خواهد شد. امیدوارم ما هم بتوانیم از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم و نتایج مناسبی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز