ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سبقت‌الهی هنوز هم شانس کسب سهمیه دارد/ آخرین جایگاه ورزشکاران در رنکینگ جهانی تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰ حفظ می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۷:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۷۵۵۱
سبقت‌الهی هنوز هم شانس کسب سهمیه دارد/ آخرین جایگاه ورزشکاران در رنکینگ جهانی تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰ حفظ می‌شود
مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: گلنوش سبقت‌الهی ورزشکار رشته تپانچه هنوز شانس کسب سهمیه دارد اما همه چیز بستگی به عملکرد او در رقابت‌های بعدی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر رسولی، مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی، در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو به خبرنگار برنا گفت: سهمیه قاره آسیا، پس از مسابقات قهرمانی آسیا در آذرماه بسته شد، تنها رقابت‌های قهرمانی اروپا مانده بود که قرار بود ابتدای سال 99 برگزار شود و مختص تیراندازان همین قاره بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو شد. تاریخ جدید برخی از این تورنمنت‌ها را فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرده است.

وی افزود: 12 سهمیه‌ای که ورزشکاران می‌توانند از طریق رنکینگ بگیرند، فارغ از این که از کدام قاره هستند، می‌توانستند در 12 ماده سهمیه بگیرند. با توجه به این که ما هم در برخی از ماده‌ها سهمیه‌ای به دست نیاورده بودیم، این فرصت بسیار مناسبی برای تیراندازان ما بود چون جایگاه بسیار خوبی در رنکینگ جهانی دارند.

رسولی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی هندوستان که قرار بود اواخر اسفند ماه برگزار شود و در رنکینگ جهانی تاثیرگذار بود نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. براساس بخشنامه فدراسیون جهانی که به تصویب هیات اجرایی IOC نیز رسیده، آخرین جایگاه ورزشکاران در رنکینگ جهانی تا تاریخ ماه مارس 2020 حفظ می‌شود و اساس کار همین رتبه خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در پایان گفت: امتیاز مسابقه جام جهانی که امکان دارد در ماه‌های مارس یا آپریل 2021 برگزار شود، با امتیازات پایانی جمع خواهد شد و ورزشکاری که شرایط مناسب داشته باشد، سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد، چون احتمال دارد تا پایان سال 2020 هیچ رقابت بین المللی نداشته باشیم. براین اساس گلنوش سبقت‌الهی، ورزشکار رشته تپانچه، هنوز هم شانس کسب سهمیه دارد اما همه چیز بستگی به عملکرد او در رقابت‌های بعدی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز