امیدوارم به مسابقات دو ماه دیگر برسم؛

پولادی: درخواست من از مسئولین فدراسیون نظارت بیشتر در باره تجهیزات و ایمنی مسابقات است

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۷۶۱۳
پولادی: درخواست من از مسئولین فدراسیون نظارت بیشتر در باره تجهیزات و ایمنی مسابقات است
بانوی ورزشکار ۲۰ ساله پس از دیدار با سرپرست فدراسیون گفت: پیشنهاد من به فدراسیون نظارت هر چه بیشتر به لوازم ایمنی و تجهیزات ورزشکاران در مسابقات است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شکیلا پولادی بانوی ورزشکار ۲۰ ساله پس از دیدار با سرپرست فدراسیون گفت: پیشنهاد من به فدراسیون نظارت هر چه بیشتر به لوازم ایمنی و تجهیزات ورزشکاران در مسابقات است.

امروز در جلسه ای با ناظمی در خصوص رشته موتورکراس ،نحوه برگزاری مسابقات،بحث های داوری و مربیگری صبحت کردم همچنین معرفی کوتاهی از فعالیت ورزشی خودم طی 10 سالی که در رشته موتوکراس داشتم.

متاسفانه چند ماه پیش در تمرین پیش از مسابقات در پیست مجموعه ورزشی تختی تهران حادثه ای برایم پیش آمد که از ناحیه مچ هر دوپا دچار آسیب دیدگی شدم و همچنان در حال گذراندن طول درمان هستم. فیزیوتراپی انجام می دهم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوب خودم برسم و به مسابقات بعدی که حدودا دو ماه دیگر برگزار می شود برسم.

وی با تاکید بر اهمیت مسائل ایمنی در رشته مورترسواری افزود: در خصوص موتور کراس هم رشته ای است که نیاز به دقت دارد و ورزشکاران باید تجهیزات ایمنی که تهیه می کنند، استاندارد باشد. کلاه، زانوبند و چکمه بسیار مهم است و توصیه من به همه ورزشکاران موتور کراس این است که حتما لباس ایمنی مناسب تهیه کنند و بعد آن به تمرین و مسابقه بپردازند. مخصوصا چکمه؛ چرا که آسیب دیدگی خود من از ناحیه چکمه بود. در خواستی هم که از دکتر ناظمی داشتم در بحث نظارت، پیشنهاد من این بود که نظارت بیشتری به چک کردن لوازم ایمنی ورزشکاران انجام شود.

جوان خوش آتیه موتورکراش کشورمان گفت: از دیدار با آقای ناظمی خیلی خوشحال شدم و از ایشان به خاطر توجه به ورزشکاران تشکر می کنم و به عقیده من  با حضورایشان بحث ارتباطات فدراسیون تاثیر بسیار مثبتی داشته است  و واقعا امور اطلاع رسانی و ارتباطات فدراسیون از زمان حضور ایشان پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز