مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی؛

سردار قاسمی: تلاش ارزشمند فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایط کنونی، به یاد ماندنی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۷۶۴۷
سردار قاسمی: تلاش ارزشمند فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایط کنونی، به یاد ماندنی است
مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سردار قاسمی در این مراسم ضمن ابلاغ سلام و تهیت دکتر سلطانی فر به جامعه ایثارگران و سایر اعضای این فدراسیون به از جان گدشتگی رزمندگان و ایثارگران در مدت ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و از عملیات آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از برجسته ترین عملیات های آن دوران یاد کرد.

وی با اشاره به خانواده بزرگ ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و جوانان کشور ، حدود ۵۰۰۰ شهید به این انقلاب اهدا کرده و هم اکنون نیز حدود ۳۵ درصد بدنه وزارت ورزش و جوانان هم از ایثارگران و خانواده معزز شهدا هستند که با راهبری آقای دکتر سلطانی فر، که بواقع شخصی اخلاق مدار، دلسوز و پیگیر امور ایثارگران هستند، در حال خدمت رسانی به ایشان هستیم.

سردار قاسمی فدراسیون پزشکی ورزشی را مجموعه ای تلاشگر و موثر در سلامت خانواده ورزش کشور خواند گفت: من خود شاهد تلاش بی وقفه این فدراسیون در بحران های مختلف سالهای اخیر بوده ام و فعالیتها و تلاش این عزیزان در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور تلاشی با یاد ماندنی است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران با تقدیر از فداکاریهای ایثارگران این فدراسیون بیان داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران به گردن ما حق دارند و ما باید که تمام تلاش خود در جهت رفع موانع و مشکلات سر راه این عزیزان انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به برگزاری این برنامه اشاره داشت و گفت: من از همینجا از اهتمام و توجه ویژه آقای دکتر خلیلیان، سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، روسای محترم دیگر فدراسیونها و مدیران کل محترم ادارات کل ورزش و جوانان استانها، به موضوعات مختلف جامعه ایثارگران ورزش و جوانان کشور، قدردانی و تشکر می نمایم.

سردار قاسمی در پایان سردار قاسم سلیمانی را شاخص ترین نمونه ایثارگری در راه انقلاب، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مردم خواند گفت: امیدوارم که جوانان و ورزشکاران ما با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار راه ایشان را ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز