اکبر حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اجازه تمرین در خانه پرتاب را ندارم/ بسیاری از قهرمانان پرتاب چکش استان از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کردند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۷۹۶۰
قهرمان پرتاب چکش کشور گفت: اجازه تمرین در خانه پرتاب را به من نمی‌دهند و به همین دلیل مجبورم خارج از شهر تمرین کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اکبر حلالی قهرمان پرتاب چکش کشورمان در خصوص وضعیت تمرینات خود در استان آذربایجان غربی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: برای تمرین در خانه پرتاب با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم، من و ورزشکاران دیگری که شاگردان کاوه موسوی هستیم فقط ساعت 6 تا 8 که وقت مناسبی نیست اجازه داریم تمرین کنیم، به همین دلیل مجبوریم خارج از خانه پرتاب فعالیت کنیم. از نظر مالی نیز هیچ حمایتی از ورزشکاران این استان صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی بسیار از ورزشکارانی که از آمادگی خوبی برخوردار بودند، ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتند، مانند ابراهیمی، نوری و کاوه موسوی که دیگر فعالیتی در این رشته ندارند. در حال حاضر مجبوریم خارج از شهر تمرین کنم یعنی اجازه تمرین به ما نمی‌دهند.

حلالی اظهار داشت: در گذشته پرتابگران زیادی از این استان بودند و وضعیت بسیار خوبی داشتند اما این مسئله باعث شده پرتاب چکش افت بسیار شدیدی در استان آذربایجان غربی داشته باشد. خود من در 15 سالگی رکورد 64 متر را ثبت کرده بودم، الان دیگر نمی‌توانم و نهایتا 59-60 متر پرتاب می‌کنم.

قهرمان پرتاب چکش کشور در پایان گفت: این مسائل باعث شد، من 15 ماه ورزش را کنار بگذارم اما باتوجه به تعویق یک ساله المپیک توکیو می‌توانم بگویم شانس کسب سهمیه دارم. امیدوارم بتوانم به کمک کاوه موسوی به سهمیه المپیک دست پیدا کنم و برای این مهم تلاشم را خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز