پیمان قویدل:

تعویق المپیک به نفع من شد تا با قدرت به تیم ملی برگردم

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۸۰۶۹
تعویق المپیک به نفع من شد تا با قدرت به تیم ملی برگردم
ملی پوش کایاک ایران با اشاره به تعویق المپیک توکیو گفت: این اتفاق به نفع من شد و حالا فرصت دارم خودم را به آمادگی مطلوبی برسانم و به تیم ملی بازگردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان قویدل در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره دوری‌اش از اردوها اظهار کرد: به دلیل شرایطی از اردوها دور بودم و نمی توانستم در خدمت تیم ملی باشم و این دوری ها کاملا به من ثابت کرد که عاشق قایقرانی و پارو زدن هستم و حالا مصمم‌تر از همیشه می‌خواهم به اردو بازگردم و برای مسابقات بعدی آماده شوم. دلم هم برای اردو تنگ شده است.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط کنونی چه تاثیری بر روی ورزشکاران داشته است؟ تصریح کرد: شرایط به وجود آمده در این چند ماه برای تمام ورزشکاران یکسان بوده و این می‌تواند محکی جدی برای همه باشد. ورزشکاران حالا باید در کنار آمادگی جسمی خودشان را از نظر آمادگی روانی نیز تقویت کنند.

ملی پوش کایاک ایران با بیان این مطلب که در این روزها تمریناتش را به هر شکلی که بتواند انجام می‌دهد گفت: من در این مدت که در اردو هم نبودم تمرین می‌کردم. تمام تلاشم این بود که آمادگی‌ام را حفظ کنم. حالا که به دلیل شیوع کرونا مسابقات هم به تعویق افتاده فرصت خوبی است که آماده شوم و دوباره به تیم ملی برگردم. این روزها هم فرصتی بود که بتوانم بیشتر کنار همسرم باشد که همیشه حامی من بوده است.

قویدل در پاسخ به این سوال که تعویق المپیک را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: اکنون فرصتی ایجاد شده و ما باید از آن استفاده کنیم و با آمادگی بیشتر وارد رقابت‌ها شویم. ما این توانایی را داریم که سهمیه المپیک بگیریم و به نظرم این تعویق فرصت خوبی برای ما شد. از نظر کلی هم باید ورزشکاران خیلی مراقب باشند. شاید مدتی دوری از اردو روی آن‌ها اثر بگذارد که باید از نظر روانی مراقب باشند.

ملی پوش کایاک ایران درباره تمرینات خودش نیز گفت: اکنون با توجه به تعطیلی اردو‌ها روزی ۲ نوبت زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم ملی تمرین دارم تا بتوانم به یک آمادگی مطلوب برسم. به این دلیل که دریا به محل سکونت من نزدیک است، برای تمرین به دریا می‌روم. برای تمرینات هوازی نیز به سالن ورزشی که به غیر از من کسی در آن ورزش نمی‌کند می‌روم و تمام اصول بهداشتی را نیز رعایت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز