مدیر امور حقوقی باشگاه در گفتگوی اختصاصی با برنا مطرح رکرد:

منتظر حکم کالدرون هستیم/ قرارداد استوکس با پرسپولیس فسخ می شود/ برخی حرف ها منطقی نیست

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۸۷۷۸
منتظر حکم کالدرون هستیم/ قرارداد استوکس با پرسپولیس فسخ می شود/ برخی حرف ها منطقی نیست
مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از وی برای وکیل و مدیربرنامه‌های این بازیکن ارسال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی خواجوند مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اقدامات باشگاه پرسپولیس درخصوص پرونده های مالی به خبرنگار برنا گفت: کارهای حقوقی پرونده برانکو ایوانکوویچ انجام شده و لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس هم به CAS  ارسال شده است.در پرونده کالدرون هم منتظر صدور حکم هستیم درخصوص شکایت بودیمیرا هم باید بگویم که لایحه ما به کس ارسال و برای این پرونده هم داور تعیین شده است.حکم بدوی نیلسون آمده و قصد پرداخت مبلغ را داریم تا کار به شکایت نرسد.

خواجوند درخصوص وضعیت استوکس اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که انجام شد و در پی نامه‌نگاری‌هایی که قبل از این انجام داده بودیم، نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از وی برای وکیل و مدیربرنامه‌های این بازیکن ارسال شد.بند فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیر موجه این بازیکن، فعال شد. در این مدت نامه‌نگاری‌ها و اقدام‌های حقوقی مختلفی داشتیم. وی از قبل تعطیلات از حضور در بازی‌ها، تمرینات و ایران امتناع کرده بود. بر این اساس طبق مفاد قرارداد اقدام شد و نامه فسخ و پرداخت غرامت به باشگاه، برای وکیل وی ارسال گردید.

وی درباره بازگشت بازیکنان خارجی پرسپولیس عنوان کرد: مشکلی برای بازگشت آنها نیست و فقط برای پیدا کردن پرواز مشکل دارند.

خواجوند در خصوص اعتراض برخی تیم ها به آغاز لیگ برتر تصریح کرد:  این حرف ها منطقی نیست.وقتی کمیته ای برای نظارت و تصمیم گیری انتخاب شده و تصمیم به ازسرگیری دوباره لیگ است باید همه از این کمیته تمکین کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز