جهانبخش سلیمیان:

سال گذشته در تمامی مسابقات حضور یافتیم/ چرخه انتخابی تیم‌های ملی به رشد کشتی کشور کمک می‌کند

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۸۹۴۲
سال گذشته در تمامی مسابقات حضور یافتیم/ چرخه انتخابی تیم‌های ملی به رشد کشتی کشور کمک می‌کند
رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال قبل توانستیم که در تمامی برنامه‌ها و مسابقات فدراسیون کشتی حضور پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جهانبخش سلیمیان، رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار کرد: علیرغم بودجه بسیار کمی که در اختیار هیأت کشتی استان قرار داشت، اما با کمک های برخی از دوستان توانستیم در تمامی برنامه ها و مسابقات فدراسیون کشتی که سال گذشته انجام شد، حضور یابیم.

وی در مورد شرایط کشتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت های عملی و تمرینی در سالن های کشتی نداریم اما به تمامی کشتی گیران و مربیان گفته ایم که به صورت انفرادی کار را دنبال کنند و خوشبختانه با توجه به طبیعت خوبی که در استان وجود دارد، ورزشکارانمان می توانند تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال کنند.

سلیمیان گفت: البته بیکار ننشسته ایم و از فرصت بدست آمده استفاده کرده و رایزنی های خود را با چند مجموعه ی اقتصادی استان از جمله پتروشیمی، فولاد و سیمان انجام داده ایم و طی جلساتی که انجام شده مسئولان این مجموعه ها گفتند در صورت بازگشت به شرایط اقتصادی پیش از کرونا، حتما از کشتی استان حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که برای رشد کشتی استان درنظر داریم برگزاری لیگ استانی است و با توجه به کمیت کشتی گیرانمان می خواهیم لیگ را در سه رده ی سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت مشترک برگزار کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سالن های ورزشی ما نیز نیاز به تعمیرات دارد که در این مورد نیز رایزنی های لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته ایم و آن ها نیز قول مساعد برای انجام این کار تا زمان برگشت فعالیت های ورزشی، به وضعیت عادی داده اند.

سلیمیان در مورد تعامل هیأت با با فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه هم رئیس و هم دبیر فدراسیون کشتی، پاسخگو هستند و در هر زمانی توانستم با آن ها ارتباط برقرار کنم و این یک حسن خوب برای مجموعه کشتی کشور محسوب می شود.

وی در پایان با قدردانی از عملکرد فدراسیون در مورد اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: با اجرای این چرخه می توانیم بگوییم که یک تیم ملی داریم، ضمن اینکه این کار کمک بزرگی در جهت تقویت مسابقات داخلی می کند و  قطعا با ایجاد انگیزه در کشتی گیران، به رشد کشتی کشور نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز